Sunday 13 April 2008

smile like you mean it!




ärligt talat! TA BORT CHOKLADEN IFRÅN MIG INNAN JA BLIR BRUN! XD

"Noone dares to be put down where they don't belong..."

Ida, Madde, Emelie, Ronja, Amanda och Evelina va här igår :) photocreds to Madde ;)

haha, ja e konstant glad just nu :D de e så härligt! ser inga begränsningar, bara möjligheter ^^ o dr kan ja t.o.m le på kort :D de finns så mkt underbart nu i framtiden. bara ett par månader kvar till sommarlovet :D då blir de ofattbart gutt! ;D o nån helg nu snart har vi ju planer, ELLER HUR EMIL!? :D haha :D:D

åhhh, solen lyser, musiken.....hörs xD o ja ska äta me emma imorn :)

ville bara skriva ett glatt inlägg o visa min glada bild xD höhö, ja kan ju le...ser inte ens jätehemskt ut :)

kom hem nu fjortis :)

kramar <3<3

3 comments:

  1. Tack för din kommentar, Bex! Gjorde mig jätterörd, nästan tårögd! :)

    Skönt att veta att jag faktiskt har gott inflytande på folk ibland, och inte bara lär ut dumma saker...:S Jag byter mest för mina studiers skull, jag vill inte kasta bort tre år. Men jag kommer inte vara "gone forever", jag kommer ju va på en del lektioner med er fortfarande, och så går vi ju trots allt i samma skola fortfarande. :) Skönt att veta att någon kommer sakna mig. ;)

    Att se dig le är högst tillfredställande. :D ;)

    "Gunnar Svensson: Lol!" XD

    Ät fler linjaler, så du blir mätt. ;)

    Kram!

    ReplyDelete
  2. Haha, söt som sickan, där ser man ^^

    På tal om söt, vad söt du är när du ler (syftar på första kortet) :D

    ReplyDelete
  3. självklart, självklart^^ det kommer bli härligt^^ det är bara att tvinga Victor lite nu när han kommer tillbaka:P

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .