Monday 7 April 2008

:) sol.




Sol.Sol.Sol.Sol.Sol.Sol.Sol.Sol.Sol.Sol.Solsken!

började dagen med ett glasapelsinjuice och en låt på gitarren eftersom mp3n va igång..o lurarna hade suttit kvar hela natten (A) stressade ingenting idag, så GUTT! sen på bussen träffa man ju Victor :D kan de bli bättre? :D

de va "lite" "strul" i skolan idag....asjobbigt när man inte kan va till nån hjälp....o smart som ja e (har ingen egen hjärna) så följde ja me resten, o kom drf 25 minuter försent till min lektion (A) :( men men...resten av dagen flöt väl på...

kom hem o satte mig vid datorn...pratar me lite folk o lyssnar just nu på Body of Water med gissavilkadetäregentligensjälvklart.. a.k.a rhcp ;) <3<3

va på skithumör när ja kom in genom dörren, skittrött o upptäcker att mamma drack energidrycken som va i kylen :@ så ja hitta lite choklad som ja slängde i mig för att bli glad xD har ont i huvet nu o mår lite illa pga de bara >.< så e de. de vet du. haha, lol.... :)

skolan va väldigt kul, mest för att ja aldrig håller käften o folk e artiga o skrattar åt mina kvicka kommentarer ;P haha, Ollie ville hoppa ut genom ett fönster..men de fick han inte...mitt i matten. jao...

imorn kmr Erika, hon ska hjälpa mig me skolarbete o sådär. känns skönt, för de går verkligen skit just nu :S men mina lärare vägrar inse att de gör de x) de känns så för mig, men dom tkr de går bra...grejen e att ja inte har haft engelska på säkert en månad :S minst! :O shiiiit...får göra nåt spec arbete säketr...inte för att ja inte kmr klara de men ja gillar engelskan lix. skulle tentat av A-kursen, men ville inte för lektionerna va kul :P hehe, dansen...sist ja hörd nåt ska Emir stanna iaf! ^^ gutt :D:D vi ska även göra danser till Tainted Love - Marilyn Manson och Know Your Enemey - RATM FATTA VA COOLT! :D

Ska ringa Victor lite senare ikväll, bara så jag hinner säga hejdå innan han drar lix, o så e de så himla kul o prata me honom :) ja va dock seg på bussen idag, så om ja tråkade ut dig...förlåt! :) "...då skulle jag dansa.."



typ det normalaste inlägget på länge :S brukar alltid ha massa åsikter om saker, men det e inte hela världen om allt inte går som man vill jämt. solen lyser ju! :)

förresten, glöm inte att ställa dina 3 frågor (leta upp inlägget din latmask! :D) elr om du vill, ställa fler.. :)

massa solig kärlek. och kramar. för jag känner mig sån idag! =D (bilderna e bara lite random, glo lagom..haha :D)

2 comments:

  1. Nice bild!!! (den sista) tuff :D

    ReplyDelete
  2. Gillar när du mår bra. :) Makes me feel good.

    Hoppas du känner dig så pass bra nu så att du orkar skolan ett tag nu. Åtminstonde fram till sommarlovet.

    Kram!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .