Monday 14 April 2008

Obsession o.O


wow, flashbacks to me sitting at my desk, the stereo almsot blasting, and me singing along to a really sucky band, but I still love em...Army of Lovers :D wow.....I still know the lyrics, man this was like finding a pot of gold. My lil secret, I made up dances to these songs dude! xD omg, Army of Lovers. So long ago, so many mistakes ago, soooo many broken hearts ago... x) dude...ride the bullet! :D

DANSADE MED HANNAH IDAG :D:D:D I LIKE ME, YO, U LIKE ME, CUZ HE LIKES ME, BUT U DON'T LIKE ME ;)

hm, okey, alla som läser som gillar metal/hardcore o e sugen på endags festival me kristen grund, kolla hit! -> "http://ungkraft.wimbo.se" :D

victor kommer hem imorn, o kommer nog va sådär snyggt pepparkaksbrun som han jämt blir så fort solen tar hand om honom lite ;) de har varit bra att va ifrån honom, även om ja saknat honom o känt mig lite vilsen. men ja klara ig ju faktist igenom en mindre kris utan honom....de gjorde mig stolt över mig sj, men samtidigt kändes de som att ja kanske förlorar honom.....men som han skrev i ett sms "de här har mindre med benny att göra än du tror :8 (2 munnar :P)" nu e de ju inte bara om pappa....men lix, vår vänskap bygger inte på att ja har problem som han löser, utan de e respekt..omtanke...de e bara så fint :) JA, han har hjälpt mig genom många svåra stunder, han har lärt mig se på ett nytt sätt...han har egentligen räddat mitt liv o gjort mig till en bättre människa. o de kmr ja alltid va djupt tacksam för. mitt liv skulle inte se ut såhär utan honom o ja vill inte ens se de utan honom :/ :) ...att ja blir orolig när ja klarar mig sj e väl för att ja inte e va vid att va självständig. men ärligt talat, hur kande här bli nåt dåligt? ja VET att ja kan komma till honom. men bagateller som ja gärna förstorar upp i min egna verklighet bryter inte bara ner mig, o ja vill inte smula sönder min bästa vän :S plus att ja varit vääldigt bra på att se honom som nåt högre än mig. ja har länge varit okapabel till att se min "mästare" i ögonon, eftersom ja inte ens är i närheten av hans nivå... hur ska man kunna umgås me sin vän om denne ser upp till en på ett sånt sätt att man blir dess lekledare/mästare/gud rent ut sagt!? :| ja har inte menat att de skulle spåra ur så fullkomligt...ja ville inte bli en liten patetisk hjärndöd blodigel... de e slut på de nu. ja e min egen människa, inte en utväxt av honom....att ja insett de här betyder ju inte att vi kmr hamna långt ifrån varann :S tror snarare vi kmr närmare varann nu..för nu kan ja låta dig sjunka till min nivå victor ;D o ja längtar helt galet mkt efter at få sitta i vårsolen me dig nånstans o bara spela..sjunga..va :) UMGÅS. som bästa vänner gör. oj...insåg inte att de här fanns inuti mig....hah...ja kan ju ^^

såå kul att träffa alla idag igen :D emelie, hoppas du ska trivas grymt bra i din nya klass, o vi får ta itu me fängelse grejen tkr ja. du har mitt fulla stöd o ja e så nyfiken på allt de där så ja nästan blir ett spöke ;D hehe (A)

emma leni o maya...me hjälp av andra hade iskallt vattenkrig o ja råkade bli blöt -.-' men men..dom va såå söta så :P o emma har nu snakebites :O heh..får se ifall hon passar i de..emma goes emo? :D sureh ;D

jadu...

blev vääldigt tomt i huvet nu :) men ja ska väl sova då..dricka nåt först o borsta tänderna ^^ tar nån bild..haha.... xD

JA JUST DE!

kören började ju idag =D elr, vi sätter igång ordentligt nästa måndag...mysigt asså ;D

jaja, dåså...de va allt. pusshej! <3<3

1 comment:

  1. Absolut! Jag vägrar infinna mig på fängelset om inte någon rensar ut det innan! Jag kommer inte kunna koncentrera mig ett skit juh!
    Alla kommer bara vilja prata med mig....:S

    Jag trivs bra, men det är skönt att jag ser er andra nån gång ibland med. Läget är stabilt, kan man säga. Fast allt är fortfarande så...nytt. Men, jag antar att jag vänjer mig.

    Saknar våra djupa samtal! Vi måste bussa snart igen!
    Kram!!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .