Wednesday 23 April 2008

"stick, men inte mig." "oops, too late.." x)

If you feel so empty, so used up, so let down
If you feel so angry, just get up!
Lets start a riot, a riot...... RHAAAAAAA! :)


Mindless Self-Indulgence (faggot faggot faggot)

yo whazzapp!?

va hos läkarn idag...de va virus så ingen medicin för min "något-som-liknar-halsfluss-o-som-många-har" min feber har gått ner ganska rejält...37.2 men mår i princip lika dåligt som ja gjort hittills, bara LIIIITE klarare i huvet typ xP
De tog blodprov o så oxå, för o kolla sköldkörteln och...sånt 8-) mitt blodsocker va på 5.5 (men ja hade inte ätit nåt så....) hur som helst va de bra iaf o svar på resten skulle ja få så småningom... hoppas de e nåt fel, hah, låter dumt..men så de inte e nåt man inte kan göra nåt åt lix, för ja pallar inte va i skolan o prestera skit pga sånt här...isf hoppar ja av, o börjar om (igen) när ja e frisk, ellr börjar jobba nånstans o blir (förhoppningsvis) den enda du känner utan gymnasieutbildning.. :/ typiskt om dom inte kan göra nåt..precis smo me mitt knä...ja såg han, sköterskan/doktorn/nåt som ställde första diagnosen på knät...som va FEL. himla... >.<

såg typ...många som ja varit på besök hos...han som kolla min hals o som vi prata me först hade ja varit hos när ja hade typ äckliga vårtor på tummarna...(då fick man betala för undersökning av personer över 12) va sa han då? jo att de va vårtor oO NÄHE?! DE HADE VI JU INGEN ANING OM :| 120 spänn, för att få veta de vi redan visste. yay -.-'

idag va de ju gratis iaf, upp till 20 :) då kan man ju passa på o bli sjuk massa, så man inte går miste om gratis-heten >.<

sen va mamma snäll o hyrde film åt mig iaf :) the pick of destiny med tenacious d xD haha, så skön :D dave grohl va aaaasskön som djävulen xP hah. lol på den o stor smiley :D

piercad som ja e har ja ändå alltid varit stickrädd, så himla töntigt men ja lät bli o kolla, o vadå? skulle de där ens kunna göra ont??? :S:S 4 rör blod tror ja, de va lite små-obehagligt men själva sticket va ju ingenting x) ja har ju orsakat mig sj mkt värre smärta än så....så..ne, de va lugnt. ett fult plåster o knarkar-ögon får mig däremot att tänka lite :) såg eva-lena idag..hon hade fått långt hår nu..sist ja såg henne va de marknad, då va hon skallig ;/ marknad ja...fredag va?? klart man kmr gå lite...men de e ju inte samma stora grej som när man va liten o kunde lägga ut pengar på MASSSSSSSSSA onödig skit. munk, cappuccino (elr hur de stavas) fudge och kolla/köpa läder-armband :) sen om man går sj elr kanske kan få me sig nån mysig människa återstår att se... lighthouse ikväll, vene om ja går, e ju fortf sjuk..men då blir de 3e veckan i rad ja inte går.. :/ men ja vill ju inte smitta nån...fast, ja vill ju träffa vänner. vänner o sen victor :D "vadå? e inte victor din vän?" haha, jooo....elr, nä. han e så mkt mer än så. bara för att ja tänker i knark nu kan vi säga såhär: skulle han va en drog, skulle man få "the best high" av honom...o bli beroende oO hmm..paradoxalt min kära bexy, du har ju precis blivit av me beroendet :D hahahaha åå ja e flum :) de kanske va nåt litet kul i nålen hon stack mig med ;D nä...en hemlis: skämtar ja mkt om samma grej, så de bara blir fånigt o extremt så e de för att ja....e rädd/hatar de/oroar mig/betyder mkt för mig elr påverkar mig mkt..... gissa vilka som stämmer in ;)

Rivers of Avalon*MURDERERS*Wonder Woman*Can't Take It - RHCP/John Frusciante x2/The All American Rejects

jaja....ska typ...lära mig en ny låt på gitarren...om ja orkar :) ha de fint, o ut i solen, din korvspads-padda! :D


btw.... allt e inte bra, men ja klagar jämt så shhhh :P


PS!!!!! KÄNDE FÖR ATT SÄGA "OXFILÉ" BARA (A)

2 comments:

  1. Fan vad läkare är dumma i huvudet ibland! >.< Hoppas vi ses snart...Börjar kännas tomt nu....*plutläpp*

    Kom hit snart igen! Me like you. :D

    Kram

    ReplyDelete
  2. Onödig doktor :S

    Oxfilé på dig ^^

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .