Friday 18 April 2008

FELFELFELFELFEL!


de e inte alltid om mig. de e inte alltid mig de e fel på. ibland kan de faktist va du som gör nåt, iblaaaand kanske ja vill säga nåt om dig till dig. men gör aldrig de. så...shh, de va inget. glöm de, ok? :)

de blir bara så fruktansvärt fel. o varje gång känner ja att de e mitt fel. de e de säkert....de e ju JAG som ändrat på mig... happ, va bra då.

VERKLIGEN ASBRA BEXY DIN IDIOT!!!!!!!!!!! :@

nämen va fint, nu står ja inte ut me mig sj igen :D MYSIGT!

skit i o lämna nån kommentar, ja vill ärligt talat inte höra din åsikt.

stick. OCH LYSSNA PÅ MSI! >.<

2 comments:

  1. Säg till om jag kan muntra upp dig på något sätt :)Kram

    ReplyDelete
  2. Detta har inget med bloggen att göra, men....SJÄLVKLART är du en av de få jag vill duscha i rosor! ^^ Jag skrev ju om mina VÄNNER, och jag hoppas verkligen att du ser dig som min vän. För det gör jag! ^^ En ruskigt bra vän, till på köpet! ;)
    Interim - ha det najsigt

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .