Monday 28 April 2008

skolan...va de så smart egentligen?? :S

sitter här, inte på nån lektion för ja mår inte bra o ja känner verkligen inte att de kmr bli nåt studerande alltså. de e jobbigt, ja ville va i tid till lektionen men kom sent ändå fast de gör inget för ja va me emma (o besa) o de behövdes....de kmr bli bra gumman, ja lovar...förlåt att du grät idag. önskar dig allt de bästa som gör dig lycklig o kmr finnas här...! <3

hursomhelst e ja inte alls frisk o Lisa sa att jaa hade feber, så de syns ju tydligen. ja e hur seg som helst o vill inte va här, men de e så skönt o träffa alla. värsta kramarna o alla har saknat mig...sånt känns ändå bra lix, man betyder nåt för nån o de märks om man e borta....de e typ för att träffa dom i min klass ja vill gå kvar. ja kan inte bry mig mindre om min utbildning.... gah. palla...

emma o besa kom tillbax nu, från sina vårskrik... xD

iaf....inte möe mer o säga...ska fortsätta störa mig på allt, precis som alla andra. :) <3<3

adjö, håll käften, himla korvspad!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .