Monday 21 April 2008

Nämen....


"Nämen HEJ sjukdom! De va inte igår..!" "Ehm...nej, det var i torsdags senast..."

jaa...va ska man säga?

pappa har tyckt de länge, o nu tycker mamma oxå de. att ja ska till läkarn o ta lite tester...för o se varför ja jämt blir sjuk..? kanske behövs...järn....tabletter....medicin..? vrf bryr ja mig inte riktigt? elr, ja hatar att jämt va sjuk...faktist. elr..för de mesta, de e skönt me en paus ibland...IBLAND. men snart kmr folk tro att ja fejkar. att ja kanske stannar hemma för minsta lilla grej...snart kmr ja tro att ja gör de.

gosh...

ja vill inte till läkarn...delvis för att...nej ja vet inte. dom har ju sin utbildning, ska då JAG anklaga dom för att ha fel? nej, men dom e inte i min kropp. dom vet inte NÄR JAG känner mig sjuk. så....ja blir bara sur när dom säger att ja e frisk o kan göra allt ja brukar när ja inte mår bra alls....

sen kanske ja inte vill dit för att ja vill kunna ha en ursäkt för när ja inte orkar..ja kanske fortf inte kan visa mig som svag..men de kan ja ju? elr..? har nån, på senare dagar (för dom som känt mig länge) sett mig gråta? inte sett mig efteråt elr sett mig nere, utan sett mig GRÅTA?.. tårar kanske inte e svaghet..?

åhh.......ja vet inte längre.... kan nån reda ut min hjärna?

ja som va så bra o självständig o så nyss...

känner mig liten o hjälplös....

"The most difficult phase of life isn't when noone understands u, it's when u don`t understand urself."

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .