Tuesday 29 April 2008

behöver inte ens säga de, för de e min vardag nu


JAG ÄR SJUK JAG ÄR SJUK JAG ÄR SJUK
(bild på fia, bex o emma på festen :D hihi)
JAG ÄR SJUK JAG ÄR SJUK JAG ÄR SJUK

tänker inte lägga till nåt "igen" för ja har inte blivit frisk nån gång egentligen. de känns bara piss o e nästan lite skrämmande. de tar på krafterna o ja minns inte sist ja va pigg.... :(

men vrf klaga?? de finns alltid dom som har de värre. o ja har de ändå riiktigt bra!

ja har underbara vänner
ja har en familj som ja vet älskar mig
ja har ett ställe o bo på
mat när ja e hungrig (o annars oxå)
rent vatten
en skola (som ja vill gå i....tror ja)
en fungerande kropp (även om den e febrig ofta)
musik när ja vill lyssna på den
instrment att spela på
prylar överallt
kläder
ett liv.

så vrf klagar ja så mkt då?

för att man alltid ser de dåliga framför de bra. elr iaf om man e som mig. typ....en helt fantastiskt fin dag, som rullar på o allt e bra lix...inget e påtagligt dåligt. men sen kmr bussen en minut försent, DÅ BLIR DAGEN HELT PLÖTSLIGT SKIT.

seriöst.

vi har så himla mkt fint i våra liv, o vi slösar bara bort de me att klaga på allt, varenda sak, som inte e perfekt.
man vet ju inte om man ska skratta elr gråta.... :S

man får klaga. världen skulle inte klara sig utan den friheten...
MEN! man kan ändå tänka mer på allt bra man har....va lite tacksam sådär, man mår bättre sj då.

buss-scenariot igen. so what? en minut extra i friska luften :) petitesser e en del av livet. vrf störa sig så mkt?

aja....ja e iaf sjuk, o hatar de. men i övrig e allt bra :)

ett halvår sen idag säremot. de va lite såjobbigt o inse...men de gör inte så mkt. för, ja har de bra nu. o de va då o då e förbi...o dåliga minnen ska man inte spara på...ska skapa nya me bättre människor ist! :)

valborg....nån som vill hänga me mig då? elr iaf nån gång nu när de e ledigt...?? typ göra nåt...om ja e frisk.. :) elr rättare sagt, om ja orkar.. för sjuk e ja jämt x)

känn dig träffad, fruityloops nörd i andra luren :D vill va me dig, du e så go. o vi har kul...plus att ja saknar att flumma me dig! mkt.... (F)

puss på er, GULLungar :D haha <3

3 comments:

  1. Du har SÅ rätt! Man är så bortskämmd att man inte ser det fina man har! Kloka ord!

    Krya på dig! :)

    ReplyDelete
  2. Har skrivit något liknande i en tidigare blogg, och jag håller me dig till 110.


    Saknar dig! Behöver jag säga mer? ;)

    kram!!

    ReplyDelete
  3. Word på allt det asså! Men halååå, kunde du inte ha flummat lite mer på valborg då om du nu ville flumma, du kunde åtminstone ha mobbat mig lite för mina tafflffeeel! Jag lovar det känns bättre om någon kommenterar det :P

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .