Thursday 8 May 2008

förskjutet, inverterat motfallstak! O.o


nemen hej, sätt gärna popcorn i halsen, why dont ya!? x)

idag är bex glad.

va o kolla dansen, fyy va sköööönt de va o träffa alla igen :'D åhh...saknat dom så himla mkt asså <3
förhoppningsvis blir de feedback och tainted love som ja e me på då :) wiiieee ^^
sen gick man (febrig o usch) o hämta ut matkortet (finally xD haha!) kom till lunchen o åkte hiss me emma o ett spöke ^^
...SEN ser man okke :D:D:D:D så han fick en kraam :) då dyker ollie upp o säger "jaså de langas kramar elr?" så då fick han en oxå :D haha, sen ville wille (lol) ha en me ^^ kramigt folk, ja tack :D:D:D behövdes :)
sen efter vi hade ätit träffa man ju på johanna :D åhh, hon bara gav mig glädje o ja behövde hennes ord. :) hon e så stark. o ja vet att av de än e för fel på mig så kmr ja inte va ensam. hon vet... :) de känns tryggt. ska iaf kolla upp de imorn då. emir va jättesnäll o sa att han verkligen hoppades att ja kunde va me på föreställningen. (meh, ja hallå!? ja MÅSTE <3<3<3) hursomhelst tog ja 12 bussen hem för ja kände mig inte tillräckligt kry för att va me på svenskan. har missat så mkt ändå, då de blir...jobbigt :S emma följde mig till bussen o sen vid shell macken hoppade David på så vi satt o snacka :D stod ett tag utanför mig sen oxå ^^ vi har alltid trevliga pratstunder... :D från fri vilja, till allergi, familj, speedmetal...o sen avslutade vi med TAK :D haha! OCH, DAVID SKA VA ME PÅ NÄSTA FILMKVÄLL, LOVNING! x)

sitter nu i mitt rum (igen :P) o har precis ätit popcorn...usch...de e inte gott egentligen asså :S men ja orkade inte laga mat xD hah! ska ta nåt o dricka o sen fixa lite me bdb... :P man FÅR kolla den. heter kattvalp där. hur som helst..

skola imorn...fast blir säkertsen, för ja vill t läkarn. yaya.

de e välkommet att kommentera, om inte hoppas ja vi ses :)

ja behövde de där..komma ut. känna mig levande igen...så trist att inte kunna må helt bra bara. men....vrf klaga? solen skiner. o ja får andas frisk sommarluft :D

kram på er, gullungar x) hahaha

1 comment:

  1. låter som en kanooooners dag serru!
    filmkväll hos emanuel yo!
    har inte möe o säga, känner mig bara skönt avslappnad efter nationella i matte C idag. Det gick... ganska bra :) hörs

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .