Wednesday 28 May 2008

jag ogillar fåglar...



...när dom försöker kvittra i takt till eminem o förstör hela låten >.<


dessutom va de ganska jobbigt o bli väckt av dom vid... 8 typ.... men ja får väl skylla mig själv som sover ute på balkongen ^^ somnade f.ö vid 4 typ :P liite trött nu bara..


kudne inte andas ordentligt igårkväll o imorse va de värre... de gisk ganska nyligen över men e fortf liiite ömt.. berodde på luft som satt fast typ :S xP de roliga va att mamma fick samma grej idag i skolan..liite mysko asså..menmen..


solade idag, hah... sen när ja skulle duscha o tog av mig klockan insåg ja att ja tydligen fått färg x) weeheeeey x') men va har ja nu gjort?! ja svävar mellan att va medvetet blek o att va den som desperat försöker sig på att va brun..va ska ja välja? tillbringa resten av sommarn inne o återgå till mitt vampyr-jag?? elr njuta o bara få vilken färg som helst o sen skita i hur sjutton ja ser ut för att utsidan inte e allt o ja ändå kmr va blekare än de flesta vilket innebär att ja fortf kan köra goth-stil? wow. verkligen ASsvårt val... not ;)


slipknot - wait and bleed.

taha :D


lighthouse ikväll dårå... gosh, e sjukt trött... :/


mår illa så fort ja ser nåt som e ätbart o kan bara dricka mint-te elr typ gingerale/apelsinjuice... :S


lägger av me energidrycken...(igen) för den messar me mitt hjärta.. o de e inga roliga sms som man kan läsa... nejdå :P de e snarare oregelbundna slag o blodtrycksfall (rejäla sådana oxå) hit o dit >.<

kan iaf inte äta nåt direkt.. åt 2 mackor imorse o lite torkad frukt..o drack te.. men nu mår ja riktigt illa vid bara tanken på en macka :S vene va de e för fel nu -_-


st. anger - metallica.. den e låång :O men bra :) fast..ja gillar dom inte massor (A)


gah, 2 st har sagt att ja ser ut som en tant i min lugg :/ så... thats it. nu får den växa ut, o sen blir de snelugg som förr i tiden, då kan ja även styla till de me retro-emo frisyren ^^ den äkta versionen ;P


men seriöst... VARFÖR säger man till nån me dåligt självförtroende att den ser ut som en tant o en frisyr den va ganska nöjd me??? kanske e just den bilden :S ja vet inte.. men ja ser tydligen tantig ut där :/ bedöm själva... lägger upp den här me inlägget 8-)


(dock sa ja till en av dom att han skulle va 100% ärlig för ja kunde ta de... men inte trodde ja att de betydde tantkommentarer ......)


vill helst inte ha nån kommentar om att de inte spelar nån roll va andra tycker för om ja gillar de e de bra..elr att ja passar i allt o de e ändå inte utsidan som e viktig. JA VILL VETA. passar ja i lugg!? för ja ångrar att ja klippte den... de gör ja faktist...men ja gillade ändå bilden ganska mkt så.. i'm confused ^^,


hursomhelst ska den växa ut nu, men ja vill ändå veta.


aj..börjar få huvudvärk, får ta o dricka nåt :S


jaja.... inget om att ja blir sjuk av att sova ute heller, tack! de va för varmt i mitt rum o ja ville andas sval luft, o mitt fönster släpper inte in tillräckligt mkt tillräckligt snabbt. plus att de va asskönt. så shhh! :O


MOHAHA...


ehm.. jao.. 8 band på frizon som ja SKA se.. sen...vet ja inte.. blir väl kolla djs kanske elr ahh.. får se.. måste fortf beställa biljett.. OCH ALLA SKA KOLLA LÄNKEN SOM HETER EAGLE RAY ACULEUS HÄR BREDVID! ELR KOPIERA FÖLJANDE: myspace.com/eeglerayaculeus


ANNARS BLIR DE REKLAM I MINA KOMMENTARER x'P


jao..........korn o hej :P

2 comments:

  1. Om du ser ut som en tant i den frillan så är det den sexigaste tanten jag någonsin sett :O!!!!

    Beställ så fort som möjligt, höjning på söndag. Då ligger den över tusenlappen sen.
    Du som verkar ambitiös får ta och säga vilka artister jag ska kolla på sän! Tror jag vill kolla på allt som du vill kolla på.

    Som follow up på våran stug-week end tycker jag vi tar och repar en helg! Snart, typ nästa.

    Hörs ses, och döhödöhdöh gastokan jag kom före daj!!!

    ReplyDelete
  2. Du är fin i både lugg och snedlugg. Så det så.

    Älskar dina kommentarer, den senaste fick mig att storgråta. <3

    Love you.

    <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .