Tuesday 20 May 2008

yo bro! :D


Tobias Lejonquist <3

Idag träffade jag min bror för första gången på 2,5 år och... I LOVED IT :D vi har aldrig pratat så mkt som vi gjorde idag... och då menar ja sammanlagt sen ja föddes... ändå sa vi inte massor...men, det har börjat bra o ja hoppas d fortsätter bättre :) för om de nu e sån min bror är, vill ja verkligen ha honom som bror! :) ser redan upp till honom. man hör när han o Ida pratar om saker att dom båda två har ett ordentligt djup lix... riktigt sofistikerat ;D men de e aldrig på nåt snobbigt sätt, dome så underbara båda två! tobias e genom cool :) unik stil, unik människa, unik brorsa...MIN brorsa! :D de va iaf askul o längtar till torsdag :) då ska vi hämta pappa o åka till vvik o umgås lite mer o så :) han åker tbx till luleå på fredag :( till Johannah o deras 8 katter :) tobbe har ganska svår musikstil... neo folk o industri....förstår mig inte riktigt på den..än ;)

sen innan tobbe kom satt ja me Ida lite o lyssna o snacka musik :) föll för Led Zeppelin.. Tant Strul bara skriker girl power o sommar i en bil :D sen va de... hmm... nåt annat band som va grymt bra oxå. så de blir mp3n dit på tors o fylla på lagret lite ;D men min dator har bestämt sig för att hata allt osm ljud kan komma ur, så ja får sitta me mp3n o lyssna musik atm :(

östras föreställning imorn.... :/ kul 8-)

"people fail to be drawn up...."

hur som helst.....

idag va de en bra dag :D mi familia rules ;) <3<3<3

WILLYS CARAMEL GLASS <3<3<3<3<3>

2 comments:

  1. Jaha, vissa får vist brorsor när de vill ;) Grattis till tillökningen då ^^

    ReplyDelete
  2. På den korta beskrivningen verkar ni en smula lika: lika djupa, i alla fall. :)

    Hoppas allt är bra, och det låter skitkul att ni har träffats igen. :)

    Ha det bäst!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .