Monday 19 May 2008

Himmelgummor och fruset vatten......



.....välkommen till det som ska bli en underbar sommar ;)

sol, nervevade (heter de så?! xD) rutor på bilen.... skön sommarmusik, dom där gamla goa låtarna från somrar förr, o nåt nytt som får en att fortsätta va i nuet, eftersom NU e underbart! :D en glass elr en slush som färgar tungan blå... en pommes på 5an i hopptornet. en vän. vatten att bada i...
HAHA inte ens en gammal tysk orange turist gubbe i lila string badkalsonger kan få mig att ogilla sommarn!!!!!!!!! :D

LIQUIDO - NARCOTIC summerrrrrrrrrrrrrrr :D

planer för sommarn då:

19-29 juni ENGLAND, mormor fyller 90 o ja ska shoppa som as x)
v. 30 (osäker på datum xP) ÖLAND :D löttorps camping som alltid o MY & STEFANI <3 :D
typ 8-12 augusti (säkert fel men iaf xD) FRIZON! om ja nu köper biljett >.< måste :S

I ÖVRIGT SKA DE VA BAD O SOFTA O RÅNA BANK.... har inget sommarjobb (A)

på fredag kmr nåt ja längtat efter sen ja fick reda på möjligheten xD <3<3<3 :D:D:D

hrmhrm.... då ska jag, victor o emil ut till ens tuga utanför överum me 3 gitarrer o glaga humör o nudlar o grill...nåt 8-) haha! o sen ska vi softa o rocka o mysa järnet asså!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

haha, min pappa e stöörd ;D för när ja sa de ... elr ahh, konversationen följer:

jag: "...så vi ska sova i en stuga den helgen :)"
pappa: "vaaaa? vilka "vi" ???"
jag: "bandet sa ja ju..."
pappa: "ska du sova i en stuga...ensam..me 2 killar?" *min typ såhär: O.O*
jag: "meeeeeeeeh!!!!!!!!! de e BANDET! >.<"
pappa: *asg* "jajaja, ta de luuuugnt, jag skojade bara"

hah x)

ska iaf bli skitkul ^^


jaja :D ska fortsätta....med...ingenting :D

byebye sålänge :)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

3 comments:

  1. Skulle tro att det heter "nedvevade", och, asså, typ, sorry, men vad är "ens tuga", typ, äh whatever.

    LOOOOL din pappa är så skön när han drar sina små skämt, man typ skrattar bara för att han skrattar själv! :D:D:D

    Hörs

    ReplyDelete
  2. Låter ASSOFT! :D

    Hoppas du får världens bästa sommar! Det låter så, i alla fall! ^^ :)

    Ha det fint, gumman!
    Kramar!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Haha, mysig pappa du har ^^

    Jo, foxy shazam gör goa låtar :)

    Glad Sommar, jo en annan har ju sommarjobb ;) höhö
    Men lycka till med bankråneriet då :D, man måste ju ha pengar ^^

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .