Tuesday 27 May 2008

lika hjärnor tänka lika ;)


Light my candles in a daze, 'cause I found God...

Ja blir ledsen när nån av mina vänner inte kan förlåta sig själv för nåt som inte e dens fel ens.. när den mår skit pga de o oroar sig över ev. reaktioner :/
tänker på dig, o kommer alltid va din vän, även om alla andra sviker. de vet du.


kommentarrekord på förra inlägget ;D 4 st! visserligen från 2 personer men de e ändå 4 kommentarer! :D:D:D TACK!


för dom som inte kollat länken "frozen chaos" uppmuntrar ja till att TRYCKA DÄR!!!!!!!!! >.<

kommentarer där e väldigt välkomna oxå ;)


pappa börjar sin utsluss på måndag... ._.

"._." <-- vrf!? jo, för... åh. ja vet inte. ja e såå van vid att inte ha honom här. de kmr bara kännas tvingat o instängt, o visserligen e han min pappa men me tanke på hur han betett sig förr tkr ja inte han kan komma in o bara börja bestämma grejer. som att flytta ut datorn o massa sån skit. HAN HAR INGET O SÄGA TILL OM!?!?!?!? nej, de e inte MIN dator, men ja har all musik på den. o de e inte som att dom inte får använda den, dom gör de bara inte :S ja blir arg om han tror att han kan komma hem o bara ställa krav sådär. han har inte gjort sig förtjänt av min respekt på de området faktist... hans omdöme e nite direkt de bästa, de vet ja ju ^^


så.. en 3a me en hund o 2 katter, kmr numer va befolkad av honom. de e lugnt typ varannan helg..mene... ja kmr va lättretlig nu, de vet ja, o ja får väl ta hit min cykel så ja kan dra när de blir för mkt.. nån frivillig som hönger me elr som ställer upp som flyktplats? :/


usch. vill inte tänka på de..


heh, de har blivit typ "med pappa följer även fängelset med" inte för att han suttit inne nu elr så... men ja vene. han inkräktar. o ja kmr behöva slita mig loss... de blir alltid så :/


PALLA!?





fy va instängt de e i mitt rum :S helgen kmr ju av sådär lagom kul ._. folk drar till Liseberg o JA ja kunde anmält mig, men ja åker ju inget o de käns lite små dumt att betala för resan o allt för att sen SITTA där, sj.. :/


han e hemma i helgen...o måndag...o tisdag lite.... >.<


va ska ja göra i helgen!? ligga i min säng o drömma mig bort till england typ :) ja längtar så himla mkt!!!!!!! cornwall e de så sjukt vackert. o mina släktingar äger :D ja har världens skönaste morbror, o sötaste kusin :) synd att Tay inte kommer, lågt av honom o skita i mormors 90årskalas bara för att england inte e världens roligaste o hippaste ställe -_- iaf inte där dom bor, men vi ska lix va i cornwall. man kan bada o cykla på the camel trail :D o massa mys!!!!!! ja blir frustrerad asså, vill va där NU. :D:D:D:D:D

seriös shopping oxå (6):D


mene...nu ska ja faktist sitta me mamma o skriva ner beställningen så man har lite nya kläder ;)



kanske skriver mer på bloggen senare :) annars blir de nog nåt imorn :P


kram på er..! :)

2 comments:

  1. Varför känner jag mig träffad? ;)

    Det blev lite mycket idag.

    Kramar!!

    ReplyDelete
  2. INNAN MIN KOMMENTAR:
    BESÖK www.myspace.com/eeglerayaculeus
    (sry bexy, jag använder din blogg som reklam ^^,)

    KOMMENTAR:
    Du får verkligen visa för benny att du känner så, säg ifrån, ta ut din ilska på honom så mycket du känner för, han har förtjänat det. Bara kom ihåg att du älskar honom ^^ någonstans där inne.. kanske?...

    Du vet att jag ställer upp som flyktplats, bara för att jag aldrig tar initativ eller nåt betyder det inte att jag kommer säga nej när du frågar. Kom hit när du vill, fast ring först :P. Vore kul och ha dig här lite, Elsa är ju borta så behöver en inhoppare för min syster (A) :D

    Det låter som det blir nicevarning i England du, ha det fint där ^^ Och håll räkningen på hur många gånger ni gör mammas räkgrejsimojs.

    Tjipp och tjopp!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .