Saturday 24 May 2008

guess who's back..


I'm tired, and I'm emotionally unstable... But... I had fun :)

typ, öppnar dörren hemma o ser en vääääldigt förvånad mamma som städade mitt rum x'D
VÄX UPP BEXY! X'''D

stugan påminde såå mkt om HEMMA. :'( ja saknar mitt hus så fruktansvärt mkt nu :( min trädgård.... friheten. <3 aja :( ALLA SKA KOLLA IN NYA LÄNKEN PÅ SIDAN HÄR! :) ööööööööö.........sista bokstaven i alfabetet..fast danskar o norrmän e liiite snurriga..dom säger ä, å, ö x'D HAH...losers ;) mene....ah. bränd halva ansiktet...i halva ansiktet HETER DE FFS >.<

hursomhelst.

emotionellt ostabil bexy signar uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut. fast inte me dom oranga u:na x'P

2 comments:

  1. Låter som du hade trevligt!^^

    Får bara hoppas att alla andra kommande helger blir minst lika trevliga. :)

    Jo, jag vet, jag önskade att jag kunde åka ner genom marken när morsan började med det där, men det är ju som bekant, omöjligt.
    Tack förresten! Som bilden kanske skvallrar om var vi väldigt uppspelta och jag satt och pratade nästan hela tiden innan det började. :P Men C Eriksson Solo var fantastiskt, och jag vill absolut se den igen! :)

    Ha det bäst!
    Kramar

    ReplyDelete
  2. Innan någon mer kommenterar vill jag bara säga att ni ska lyssna på det bexy säger om LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNKEEEEEEEEEEEEEEENNNNN!!!!
    Totally worth checking ouT!!!!
    Tack för helgen bexy, det var underbart :D

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .