Thursday 29 May 2008

så många tårar


I cried my eyes out, or I cried the life out of my eyes rather.
det fanns liv där. men nu, nu tog det slut.

lighthouse va de enda som va bra idag.
ändå missa ja mer än halva.
victor, seriöst, klarar mig inte utan dig, o dina kommentarer får mig att le stort varenda gång ja läser dom. önskar ja kunde berätta för dig hur mkt du betyder för mig, önskar att ja kunde hitta orden. du är en av väldigt få som verkligen känner mig. finns inget ja inte skulle göra för dig, de vet du. skulle nån komma o sätta en pistol i din panna skulle ja knuffa undan dig o ta kulan sj. förlåt om de blev mkt o hantera nu, men de finns ingen som du. (F)!

gråtit floder idag. de e helt sjukt va ont de gör. kan inte prata om de. inte på ett sånt hät ställe heller... inte alls helst.

ska ringa mattias imorn. elr mamma får göra de, för ja vill me till liseberg. fast, bara på resan.. i övrigt tänker ja bara slappa me en bok elr nåt i en av mini-parkerna där... :) skönt. hoppas de går.

sen ska ja dra t victor... måste komma bort från pappa, o vi har inte umgåtts bara vi på aslänge. :/

ja känner mig lite lost nu...

dags för en förändring...ja tror ja änvänder stilar till att markera ett avslut/en början i mitt liv... o nu krävs en ny början... men ja vet inte längre. kanske ska bli blond o ha litervis me smink i ansiktet...? nä. ja vill bara va mig.

de e inte så bra just nu. o ja hade en äkta panikattack förut.. hyperventilerade o mina händer o fötter domnade bort. huvet snurrade o ja grät som as.. har levt på drycker idag.

in your room - depeche mode. <3 utan dom....nej. måste ha dm. o rhcp, måste dra nu... de känns inte riktigt bra i mig. o..ja vill till mitt fönster...

see ya 'round...

2 comments:

  1. Det känns som om alla runt omkring mig vissnar och dör, när jag mår dåligt. Varför?

    Jag vill inte att du ska må dåligt. Jag vet att det inte beror på mig, men jag vill ändå inte det.

    Tänker så mycket på dig.

    Sköt om dig!

    <3

    ReplyDelete
  2. Du är så fin, Bex. Tänker på dig!

    Tack för dina fina kommentarer, de gör mig alltid så glad och rörd. <3

    Take care!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .