Sunday 12 August 2012

Days

Det går fort.
Skolan börjar snart igen, vet inte ens om jag hunnit förstå det än.
Ny klass, vet att jag kommer ha Amanda och Christofer där, men resten då...?

Ska bandet återuppstå, få nya medlemmar?

Kommer jag fixa det här? Terminen som var klarade jag precis... och det var en mjukstart.

Jag känner nog nåt ändå... oro.

Flyttar till internatet på torsdag iaf. Så hinner man kanske förbereda sig mentalt innan det är dags för första dagen på den årslånga kursen.

Var hos C från i måndags till idag/igår, vi hade det mestadels bra. Låter kanske inte så bra, men det kunde ha varit....eller blivit sjukt mycket värre. Nya tag och förhoppningsvis en sund utveckling i relationen. 10 månader har vi varit tillsammans nu. Mitt längsta förhållande. Det enda jag känt mig som en flickvän i också. Weird det där...

Det är söndag nu. Och jag ska väga mig när jag vaknar... och uppdatera. Är rätt trött på dieten dock. Det kan jag erkänna. Vill hitta nya recept, med mycket smak.
Inte svårare än att googla, I know.

Imorgon ska jag börja sortera ut kläder, vet att jag har tjocka tröjor och höst/vintergrejer i lkpg redan... resten är här, och sommaren varar inte länge till... hur mycket man än vill att den ska göra det.

På onsdag ska jag vara barnvakt åt mina systerdöttrar i Ankarsrum. Har inte varit det åt dem på typ 4-5 år... stört.

Borde sova.
Har RHCPs nya singel Long Progression i huvudet. Helt underbar.

Dagarna flyger förbi och jag vill helst hinna med dem... och jag vill klara av att gå i skolan, på riktigt den här gången.
Wish me luck..?


No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .