Thursday 16 August 2012

Flyttdag!

Och jag sover inte, av någon anledning...
Det är mittemellan natt och tidig morgon typ.

Har a shitload to do innan vi ska till lkpg... packa filmer, prylar, sängkläder, duschsaker, annan skit... osv xD

Omständigt indeed.

Min mage är inte snäll mot mig och jag är öm i nedre delen av ryggen... sådär så man aldrig riktigt lyckas ligga bekvämt.

Avslagen rumstempererad cola light är för övrigt vidrigt.

Måste verkligen sova. Kommer inte orka med morgondagen annars...

Ska gå runt i huset och plocka ihop grejer, packa ner allt i något...
Och duscha innan vi ska åka.

Hoppas jag hinner med allt.

Väl i lkpg ska allt lastas i rummet, sen ska vi handla lite så jag har nåt att leva på tills csn kommer igång.

Och sen ska jag till Christopher.
Sova där o spendera fredagen tillsammans <3

Men sova var det nu ja.
Hoppas jag slipper mer värk, orkar inte med skiten.

Natti.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .