Tuesday 28 August 2012

Morgontrötthet och gårdagen

Blir först irriterad då jag vaknar till 5 sekunder innan alarmet börjar. Väljer att sova 10 min till och kan sen knappt öppna ögonen. Brukar inte vara så trött, men det blev kanske för lite sömn i natt... hm.

Igår var första riktiga dagen i skolan, började 8.40, slutade 16. Det var segt. Sen gick jag hem och gjorde en lista för att åka till Netto och handla. Rätt segt att ta sig till Skäggetorp alltså. 2 bussar dit och 2 bussar hem. Väl hemma lagade jag lite mat och tvättade sen från 20 till 22.30 typ.

Somnade strax efter midnatt och är alltså helt död nu.

På lunchen igår testade jag s.k mirakelfrukt ^^ är nån skum afrikansk frukt (i tablettform) som fuckar upp smaklökarna... jag drack ett glas citronkoncentrat som om det var saft. Helt sjukt. Sura saker blir alltså söta. Intressant. Bet även i ett rönnbär, det smakade också sött. Haha, vi har lustiga saker för oss i skolan :D

Idag börjar jag 9.10 med religion. Sen har jag inget andra passet tror jag... minns inte riktigt. Kort dag iaf. Slutar 14, sen ska jag träffa Christopher på stan, hoppas vädret bli bättre under dagen bara.
Ikväll blir det Zumba igen! Känns som vi snart är redo för att gå över till ett riktigt pass :)

Yees, men nu måste jag gå upp.
Ha en awesome dag! :D

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .