Wednesday 22 August 2012

Sova?

Bara för att jag lovordar Zumba och skriver att man sover så bra sen så kan jag självklart inte somna...

Försökt sen 23.30 o nu är den nästan 2.15. Blä :(

Mina ögon är jättetrötta men resten av mig är uppe i varv. Hittar ingen skön position att ligga i och jag mår illa... förmodligen pga att jag inte ätit tillräckligt idag. Men det går ju inte att ställa sig och laga mat mitt i natten heller.
Kanske får smyga mig in i köket och bre ett par knäcke...

Sen har jag alltid svårt att somna och jag inte har fått säga/höra/läsa ett godnatt från Christopher.. skitlöjligt egentligen. Men jag finner ingen ro då.

Behöver inte vara i skolan förrän vid 11 iaf, men tänkte hinna fika också så jag vill vara härifrån vid 10 typ...

Ska upp om mindre än 6 timmar.

Usch vad jag hatar att inte kunna sova!!
Vad jag än gör imorgon får jag absolut inte ta någon powernap, för då skiter sig hela dygnsrytmen totalt!

Och utöver detta saknar jag min mamma och pappa.
Och min söta hund.
Illa med hemlängtan när det inte ens har gått en vecka...

Ska få något i magen så ger jag sömnen en chans till!! Banan ska man ju bli trött av.... hmm.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .