Tuesday 14 August 2012

Första doppet, kräftor och weirdos

Fick äntligen min efterlängtade badtur idag. Jag, mamma, pappa och Honey åkte till Kyrksjön och tog sommarens första (och förmodligen) sista (kvälls)dopp. Ångrar som vanligt att jag inte badat mer på lovet, för jag älskar det. Det svalkande mjuka vattnet, tyngdlösheten... det är helt underbart.
Alla var i vattnet, och hunden rullade sig i sanden så fort hon gick upp så det blev många dopp för hennes del :P

När vi kom hem åts det kräftor. Nom. Älskar kräftor! Pappa åt en... plus en klo innan han gav upp och gjorde kyckling till sig själv xD
Mamma fick i sig 8 och jag åt resten... dvs 13 stycken :D
Bör noteras att när vi äter kräftor här innebär det bara kräftor. Inga tillbehör som på normala kräftskivor...

Har spenderat resten av kvällen med att förundras över alla lustiga människor man råkar på här och var...
Den här gången blir det till min fördel visserligen. Men det finns verkligen människor till allt :o

Ska vänta på att Existenz ska uppdateras, sen somna till en film...

Imorgon ska jag fortsätta packa grejer... typ film, böcker och andra prylar jag inte kommer använda innan flyttdagen.

Längtar efter Linköping nu. Och skolan. Faktiskt :)

Natti! <3


No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .