Sunday 5 August 2012

LCHF update

5 veckor har passerat.
Och med dem har 5,5 kg försvunnit från min kropp ^^

Ser ingen skillnad än, men men...
Märkte iofs skillnad på ett par shorts jag köpte i England i maj... då var det precis så de passade, fick liksom kämpa lite med dragkedjan. Förra veckan gick det lätt att få på sig dem. Så... det är ju nice iaf :)

Sockersuget är i princip borta iaf, beror väl på att jag äter sockerfritt godis o dricker lightcola. Vet att man ska skippa tillsatser osv i LCHF men jag pallar inte vara petnoga...

Saknar chips och så däremot... och med förra veckans upptäckt angående nötter är urvalet av salta snax inte stort alls...

Längtar efter att kunna ha alla mina jeans igen, har ett par jag använder. Men säkert 10 jag kunnat ha förr. Saknar dem!

Tålamod, is key. C ya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .