Monday 13 August 2012

Packa eller?

Har TYP packat... eller alltså, slänga ner kläder i stora tvättpåsar räknas väl som att packa? x)

Orkar inte riktigt anstränga mig idag känner jag... att flytta är typ det tråkigaste jag vet. Det är bara jobbigt, och jag är trött på det.

Får slänga ner prylar och annat i någon väska imorgon typ.

Filmer ska med, gitarren, sängkläder, annan random skit... I dunno.

Hoppas på att ha en fungerande dator att ha med mig också... vi får se hur det blir med den saken.

Har iaf börjat. Det får räcka.

Fick på mig ett par shorts jag inte haft på evigheter idag. De sitter åt i midjan men jag kan iaf ha dom. Så det går väl åt rätt håll I guess...
Önskar bara att det kunde försvinna mer från arslet och låren så jag kom i mina favoritjeans igen...

Ikväll ska det ätas kräftor iaf. På tal om absolut ingenting.

Ska gå ner och se om det finns något att dämpa hungern med så länge...

Hejdå tråkiga blogg :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .