Sunday 19 August 2012

Första officiella natten

Inflyttad igen.
Så sjukt nöjd med hur rummet blev!

Har fixat i ordning massor.
Började med att packa upp alla mina kläder och lägga/hänga in dem i garderoben.
Flyttade ut lite grejer i garderobshallen också.
Sen tömde jag skrivbordet på massa random stuff och flyttade på kartonger och väskor.
Sen pillade jag ihop datorn med alla sladdar och tillbehör... Har dock ingen mus, konstigt nog, så den är inte så rolig för tillfället. Orkade inte heller koppla in högtalarna, så det får vänta. Men den startade och funkade som den skulle iaf!
Efter det sorterade jag bland mina påsar av prylar och ställde i ordning lite här och var. Sen attackerade jag soffan med allt som var på golvet, påsar och sånt alltså, för att dammsuga. Golvet blev rätt mycket fräschare! Sen fixade jag soffan, hade på ett rosa överkast :) efter det bäddade jag sängen/arna och hängde upp min ljusslinga ^^
Ska ta bilder imorgon och Instagrama hur det blev, så jag slänger nog upp dem här också.

Sjukt bra blev det iaf, och nu kommer jag trivas i rummet.
När jag flyttade in var det mest ett rum för alla saker, med en plats att sova.
Nu känns det mer harmoniskt och trivsamt.

Imorgon/idag ska jag bara ta det lugnt. Pyssla om mig själv med hårtvättning och ansiktsmask. Måla naglarna kanske och äta gott :)

Sen är det skolstart! Helt sjukt.

Men bra kommer det bli :D
Älsk är ledig hela helgen som det ser ut nu också så jag hoppas på en picnick lite i smyg ^^ om vädret tillåter alltså!

Aja, har kollat på Independence Day och ligger nu i sängen redo för att sova. Ska bara kolla existenz först :P

Natti!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .