Thursday 7 June 2012

Bex is back in Björnsholm

Myes... Jag är nu hemma hos mamma och pappa igen, känns väl både bra och dåligt. Bra för att jag saknat dem och djuren, dåligt för att jag är i en annan stad än min pojkvän och mina underbara vänner från skolan... Sen har jag gått och blivit allergisk igen ^^ Har inte känt nåt de 2 senaste somrarna, men NU när jag kom hem nös jag som en galning, och hela huvudet är täppt... Kanske är överkänslig med tanke på förkylningen, I dunno. Det suger iaf! Så jag sitter hemma med en jobbig hosta som känns ordentligt i lungorna, en täppt näsa och kliande ögon, näsa, hals och gom när pollenhelvetet hittar mig. USCHAAAN! För att bre på med lite östgötska ^^ Drömde om skolan och lärarna... Saknar dom. Hah. I'm such a nerd :) Vi får se vad sommaren har att bjuda på, mitt fokus just nu ligger på att bli frisk iaf. Och packa upp väskor så att jag faktiskt bor här och inte har allt i påsar o.dyl i 2 månader framöver... Omständigt. Längtar som en galning efter Johns nya EP och fullängdare plus konserten i England och B-sidorna som kommer släppas snart :'D Musikår ftw <3 PÖSS

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .