Tuesday 12 June 2012

Och så rycker vi upp oss!

Humöret går som en berg-och-dalbana, något jag alltid finner irriterande men det är extra kasst när jag inte har p-piller i systemet... ^^
De hjälper till med humörsvängningarna också... Till skillnad från en Magnecyl mellan knäna.

Men mamma köpte choklad, så jag blev lite mer uppåt iaf.
Får dock äcklig huvudvärk av att sitta vid datorn..
Det sätter sig i bihålorna och överkäken... Skitjobbigt :(

Ska alltså inte sitta här så länge till. Ner och hämta något att dricka, och sen blir det bokläsning till kroppen och hjärnan vill sova :)

En vecka kvar till England! Helt sjukt.
Hoppas på svar från biljettstället också så det löser sig...

Imorgon bör jag få paket på posten iaf!
Köpte lite löshår för att göra några fler dreads. Svarta.
Vill ha fler då det blev mer lila och lila/svarta sist...

Ska värma om de gamla också, så ska de flätas in. Hoppas mamma har tid och orkar bara... Skulle kunna prova själv, men jag vet inte om jag kan :/ hmm.

Aaaaaaanyhoo.

Onsdag imorgon... Och på torsdag ska jag på Gamlebyvikens Friskolas avslutning hade jag tänkt! Var länge sen jag träffade dem, och jag vet att de har saknat mig. Får höra det rätt ofta från mor min, så varför inte liksom? :)

Men men, slutbloggat för idag!
Dåligt med comments måste jag dock säga...!

Fy på er :*

4 comments:

  1. Hej där igen!
    De var ett tag sen senast.
    Om du har så ont i huvudet och bihålor borde du uppsöka läkare för kanske antebiotika eller något.Har du prövat med nässpray för de kan ju lätta på trycket.
    Krya på dig.
    Mvh
    Tazz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tror dock det är någon form av spänningshuvudvärk då jag bara får ont när jag suttit vid datorn... Ska se om jag hittar min nässpray :)
      Tack för tipsen och hoppas allt är bra!

      Delete
  2. Hej igen!
    Nja de kan vara så men du kanske behöver typ glasögon eller någon liknande..kan ju vara överansträgning också.
    Alla tips kan ju vara värda något :)
    Tack de är bra med mig :)

    Mvh
    Tazz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan vara så, hade glasögon som yngre så... Fint att höra! :) Får önska en trevlig sommar!

      Delete

. . . . .Followers. . . . .