Saturday 9 June 2012

sova som pippi

Fötterna på kudden-metoden blev det, kunde inte riktigt somna... Har lyckats vända på dygnet, men kan ändå inte sova länge? Haha, helt fel!

Det är löööördag och jag har inte ett piss att göra, som vanligt :)

Saknar Linköping, även om man inte gjorde saker jämt och ständigt... Möjligheten fanns ju ändå utanför dörren om man fick suget...
Går jag utanför dörren här väntar bara nysattacker.

Ska man hitta på något häromkring krävs först att man bestämmer något med någon, och det är inte helt lätt då jag knappt haft kontakt med vviksfolk på ett bra tag... Sen ska man anpassa sig efter bussar... Allt är bara väldigt omständigt. Lördag i Björnsholm + bussar är inte så himla kul heller, sen har de bytt system nu och kör med mobilbiljetter eller busskort... ORKA.

VET, det är så i Lkpg med, men där har jag iaf ett busskort. Här är chaufförerna sura jämt... Palla sånt.

Har kollat på film så pass mycket att de börjar flyta ihop och jag minns inte riktigt vad någon av dem handlat om...

Allting är bara väldigt opeppt atm.

Så bajs på allt och hare kanin.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .