Sunday 17 June 2012

Dreadhead...? OMG!

Psyeah! x)

Har torterat min hårbotten och mor genom att bli dreadhead igen.
Det är tungt och lite ömt fortfarande... Men det känns som det är värt det ändå.

Bara några dagar kvar tills vi åker till England :'D WOHO!

Biljetterna skickades igår, till min morbrors adress, så när vi kommer fram är det bara att semestra och konserta (hahahaha, adhd-meds <3 fast fel stavning) :D

Har inte gjort så mycket idag... Kändes som det räckte och blev över sen igår :P
Färgade håret mitt i natten, hade tänkt sova med inpackning men det kändes inte bra så jag sköljde ur den efter en halvtimme ungefär, håret var ok dagen efter så det gjorde inget :D
Sen började jag fläta i dreads, mamma hjälpte mig sen när hon kom hem, och sen åkte vi till A-rum för att fira min lillasyster som tagit studenten :) Det var grillbuffé och kakor och sånt, mys!

Sen åkte vi hem, kollade på första halvlek av matchen mellan Sverige och England, men det var tråkigt så jag gick och la mig tidigt...

Har varit riktigt slö idag, och ska snart lägga mig... Finns inget att göra ändå :P

Myes.
Ska fixa mp3n inför resan imorn också... Och börja välja ut kläder och sånt.

Aja, hoppas ni haft/har en bra helg!
Pöss <3

1 comment:

  1. Hej igen!
    Du får väl lägga upp lite bilder nu när du har ny frisyr :)
    Om vi inte höres innan eran resa så önskar jag er lycka till och hoppas ni kommer njut och ha kul.
    Mvh
    Tazz

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .