Sunday 10 June 2012

DING! Bzzzzzonnnnnngggggg...!

Jag ger er ordet "stämgaffel" som ledtråd till rubriken :)

Har precis sett The Day After Tomorrow (även den en sån film jag sett ett flertal gånger) och haft söndagsmys alldeles ensam... Försökt övertala pojkvännen om att komma hit men det lär inte hända :P

Fick en plötslig huvudvärk nu och börjar se dåligt.
Hm.

Aaaaanyhoo.
Såg den första gången på bio med min syster Kerrie när hon var i Sverige senast... Vilket är typ... 9 år sen.

Älsk berättade även att det är 13 år sen Californication släpptes... Doesn't make me feel old at all... neeeejdå... O_O

Helt sjukt vad tiden går.
Me no rikey... :(

Vad hände med tiden då en helg var jäääättelång och ett sommarlov kändes som en smärre evighet?

Bah!

Vi firar 8 månader ihop imorgon, bara det liksom..!
Känns som det var nyss vi tog upp kontakten igen.

Gillar inte att åren passerar fortare ju äldre man blir... Känns som man missar så mycket.
Kan iofs bero på att jag sover bort typ halva mitt liv. Men ändå.

Jag tänker jobba mot att bli en sån människa som lever på riktigt, som gör saker, upplever, och jag ska dokumentera skiten också så jag kan bevisa att det har hänt :D

... Längtar så galet mycket efter en roadtrip, någonstans, med några få, äventyr!
ÅHHHH.

Längtan <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .