Saturday 9 June 2012

...really bad eggs

Precis kollat på första POTC.. Vet inte hur många gånger jag har sett den :P
Är som vanligt uttråkad, men har ingen ork till att göra något åt det, så jag får skylla mig själv.
Söndag imorgon... Och på måndag är det min och älsklingens 8 månadersdag.

Tiden flyger förbi... Sjukt.

2 veckor kvar tills vi är mitt i en konsert med det bästa bandet som existerat, ska bli så sjuuuuukt kul!
Och första gången jag reser själv, eller ja, okej, jag flög till USA när jag var 15, men då hade jag ju folk som såg till att jag hamnade rätt hela tiden... Nu är det upp till oss att klara det själva...! Men det går nog bra ^^
Älsk flög också till USA själv, så han får hitta rätt så håller jag i alla viktiga papper... x)
Fast, jag kan flygplatsen i England ganska bra, har varit där ett antal gånger. Och Stansted är inte så himla stort... Värre när man är på Heathrow, minns inte hur det ser ut där, men vi ska ju bara dit med buss ändå så det är inget att oroa sig över ^^

Hoppas på uppehåll den 23e iaf.
Gör inget om det inte är strålande sol, för det är bara skönt om det är lite grått... Blir så himla varmt annars!
Men inget regn, det blir bara drygt. Kommer ju hålla igång några timmar... Det är ändå 3 förband innan RHCP sååå... Sköna kläder som gäller! Framför allt skorna xD

Önskar att jag hade pengar till att tatuera mig när jag är där... 2,5 år sen jag gjorde min första, inte okej! Spec inte när det är billigare att göra i England :3

Har kommit på mig själv med att vilja ha en sleeve på senare tid för övrigt... Men det är ju inget som kommer hända över en natt isf. Haha.

Vips så var det kväll igen, och föräldrarna lär sova snart... Och då är jag klarvaken och utan något att göra. IGEN. Får damp på det... Borde inte lämnat Lkpg. Eller alltså, har inget emot Björnsholm på det sättet, mysigt att vara hos föräldrarna... Men ingen av dem har semester än och då är allt ganska dött.

Tog min medicin idag för övrigt.
3 dygn utan var mer än nog... Brottades redan med dåliga tankar igår. Kändes väldigt onödigt.
Vet inte riktigt varför jag blir så anti att ta den när jag inte gör det dagligen...
Är väl nån mysig liten twist på självskadebeteendet.

Aaaaaaanyhoo, ska tråka runt lite på Facebook ett tag till, sen funderar jag på att slänga mig i duschen och "call it a night" med film tills jag somnar igen.
Får se, får se.

Hoppas ni har haft en roligare helg än mig iaf ^^
Cya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .