Friday 15 June 2012

wake me up!


...before you go-go!
...eller evanescence om man föredrar ;)

Aaaaaanyhoo!
Jag är vid liv igen, krävdes en dusch och en sömnlös natt följt av skolavslutning och massa underbara barn som springer och kramar en och skriker att dom har saknat en ^^

Gjorde klart mina dreads också! Ska färga håret snart, blir en lång natt, men men!
Blir mest svarta dreads... Några flätor också, och 6 st lila dreads :) WIIIE!

Så ikväll/natt färgas det och sen ska jag sova med inpackning hade jag tänkt... Vet att mitt hår är rätt trasigt som det är och blev väldigt elastiskt sist jag färgade det, inte bra.
Får hoppas att det kan suga åt sig lite inpackning under natten...

Sen ska jag börja fläta i allt imorn, får se hur långt jag hinner... Mamma hjälper mig när hon kommer hem vid lunch.

SEEEEEN ska vi till Ankarsrum för att fira min lillasyster som tar studenten! :)

Sen ska jag väl tillbringa min helg med att packa och fixa inför England, åker på tisdag!
Helt sjukt vad tiden går fort...!

Yes, så ser mitt liv ut nu iaf, inget mer tråkande med film 24/7 :P

Ha det feint :D PÖSS!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .