Friday 8 June 2012

CKY and boredom

Tror jag glömde packa med mitt liv när jag flyttade hem igen...
JAG VET. Jag har varit sjuk/är sjuk, men seriöst...
Sover jag inte så kollar jag film, eller sitter vid datorn... en stund. För den är i hallen, med sämst ljus, en hemsk skärm och en obekväm stol... Plus hörlurar, inte högtalare.
*klaga klaga klaga*

Lyssnar på CKY och stör mig på min sena powernap för tillfället.
Brukar fastna för dom när det är sommar... Borde ladda ner och lägga in på mp3n :3

Alla människor borde för övrigt ha en samtalskontakt.
Alla behöver ventilera, och det med någon som inte har någon annan roll i ens liv.
För då slipper man rädslan för att dömas...

Liten parentes där bara.

Det är för övrigt 5 månader kvar till min födelsedag... Intressant va? Nä.

Aja, ska väl återgå till min tristess... Hade egentligen något bra jag ville skriva om, men jag glömde bort det so f it.

Cya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .