Sunday 10 June 2012

Something about this place...

Jag vet inte vad som händer med mig när jag är här. "Hemma" alltså.

Jag blir opepp på i princip allt, hatar varenda spegel i huset (och mig själv mer än annars) och blir extremt slö. Jag gör absolut ingenting. Alla rutiner man haft är som bortblåsta. Lagar ingen mat. Städar inte. Gör verkligen INGENTING.

Vems fel är det?
Ingen annans, bara mitt.

Men det "bara blir så" ...

Jag vet att jag har gått upp väldigt mycket i vikt, och det syns.
Tro mig.

Bristningar i all ära, men det här är bara stört.
Min mage är randig. Jag äcklas av det.

Men gör inget åt det.

Varför?

Jag vet inte.


Känns bara... Blä. Allting liksom.
Önskar mig en fettsugning i födelsedagspresent/julklapp. Faktiskt.
För man kan visserligen ha koll på vad man matar fettcellerna med, och man kan träna och gymma och allt sånt nyttigt... Men det enda sättet att få dem att försvinna är att ta bort dem.

Så... Någon med en steriliserad kökskniv och en dammsugare som ställer upp?

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .