Tuesday 5 June 2012

Flytta "hem"

Imorgon blir jag Björnsholmare igen, känns... Lite konstigt.
Men det blir nog bra!
Lillasyster tar studenten så då får man träffa lite familj iaf :)

Annars är det inget på gång vad jag vet...
Om man nu inte ska räkna med min och älsklingens Englandsvistelse 19-26 juni ;)
Vi ska inte göra så mycket där... Bara se RHCP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8D
Haha :D

Kommer bli awesome! Vi fixade med biljetter och allt så nu är det bara väntan som är kvar :3

Är inte helt på topp som tidigare inlägg antydde... Har dragit på mig en förkylning som heter duga och lider av irriterad hals som gör att allt smakar konstigt vilket gör att jag inte äter... En antingen täppt eller rinnande näsa och resterande lemmar gör bara ont. Har mest kollat på Scrubs och sovit, men det är iofs inte helt fel heller..!

Beroende på hur jag mår imorgon åker jag tåg eller så kommer mamma, men bilen är inte riktigt som den ska... Så vi får hoppas på att jag orkar åka tåg.

Ansökningspapperen är inskickade iaf, så den 20e augusti drar skolan igång igen för min del, och jag förblir internatare ett tag till ^^

Myees...
Nu kom pojkvännen hem med pizza för han är bäst i världen, sååå... BYE :D

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .