Saturday 30 May 2009

hm..

den här dagen har varit konstig... känt mig... konstig.
måste bero på utbrottet... eller?

idiot bussen åkte ifrån mig när jag var 10 m bort, så jag fick damp och var riktigt pissed off. händerna skakade och jag kunde inte lugna ner mig helt på länge. dampade t.o.m på kevin... trummorna fuckade sig för jag kunde inte koncentrera mig...

det enda som inte kändes opeppt var arvika. biljetten är beställd, måste bara skrivas ut.
depeche mode... <3 äntligen. there will be tears. oh yes.

hatade trummorna. hatade ljudet. hatade mitt hår. mina kläder. allt i princip.

kom hem... åt lite... somnade i soffan (varför är jag alltid trött?) ... sen msn, film... haha, se en "alokohol" påverkad Max i cam x) typ det enda roliga under kvällens gång.

tänkt för mycket tror jag. eller tänkt för lite innan. det känns.... konstigt och en del saker känns skrämmande. sitter och påminner mig själv nu lite då och då att det inte är värt det. att jag stått emot för värre saker innan... och sysselsätter mig med bloggen sålänge, hoppas det ska gå över.

ska iallafall koppla bort allt det där (eller prata igenom det?) när jag är med Amanda imorn <3 vi ska peppa inför Arvika och bara kolla film och ta det lugnt. mys <3 längtar! var länge sen nu :O

... gång på gång undrar jag vad det är du vill egentligen, och för varje gång jag ställer frågan får jag samma obefintliga svar tillbaks.

är anti i princip allt just nu och är inte så trevlig att prata med. borde gjort en himla massa skolarbete nu egentligen men det sket sig ju...

orka.

det var länge sen jag var såhär låg :S

"...Ensamheten var skrämmande. Den ÄR skrämmande."

och för ett antal timmar sen påstod jag att jag mådde bättre än jag gjort på 9 år.

ska jag någonsin sluta ljuga för mig själv? jag kan inte hantera motgångar.

är tillbaks i ett jag jag inte tycker om alls. when will I start standing up for myself?

....det här kommer skita sig.

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .