Wednesday 6 May 2009

The Kill

What if I wanted to break
Laugh it all of in your face
What would you do?
What if I fell to the floor
Couldn't take this anymore
What would you do?
Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for?
I'm not running from you

Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

Tried to be someone else
Nothing seems to change
I know now this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now this is who I really am

Come, break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

Come, break me down
Break me down, break me down

What if I wanted to break...
What if I...
Bury me, bury me...







Onsdag... Sitter/ligger i sängen med ljuvlig musik i öronen och en vetskap om att jag MÅSTE plugga. Därför bloggar jag (A) Nej men seriöst... Skippade för sjutton friluftsdagen i skolan idag... som är typ avgörande för mitt betyg i idrotten... Så… ja. :S

Blir samhäll som pluggas idag.

Imorn har vi nationellt prov i engelska... känns lugnt dock ^^ men, blir segt. Sen på eftermiddagen ska jag prata med Love också..!

Var hos Kim igår :) mysigt <3 !! han kommer hit i helgen också! Längtar :D <3 Sen är det föreställning snart liksom :O jag ska ju... vara med… där.. så.. känner stressen byggas upp. USCH. hmm. Blivit typ… smått förälskad i reggae :O blir nice att chilla till i sommar alltså :D har väl alltid tyckt om det sådär... uppväxt med Bob Marley och UB40 liksom :P men ahh, det är nice :) just nu är det Cas Haley som nördas :) Walking on the moon. Som Kiwi skickade till mig nån gång :O dock är den låten spårlöst försvunnen, så i min desperation tvingade jag Max att skicka den till mig ^^ och sen blev det youtube downloader för hela slanten xD haha (A) ...han skickade även stjärnorna finns här - kapten röd ... riktigt nice alltså ^^ sen blir det UB40 och sådär :D får ta och upptäcka lite nytt (för min del) inom reggaen tror jag alltså ;) låten jag skrev i början där är med 30 seconds to mars, och den... älskar jag. Sjukt mkt. Kan inte få nog av den (A) lätta ackord också så när jag inte lyssnar på den spelar jag den :P (A) ska verkligen kolla in deras musik mer också, måste finnas fler såna pärlor :O Jared har sjukt awesome röst live. Otroligt. OCH UNDERBART!!!! Att det fortf finns människor därute som KAN sjunga irl också ;) Men... jaa... plugga var det ja 8-)

Funderar på att pierca mig igen... Amanda ska skaffa hem tång och kanyler osv... vill ju ha i ögonbrynet, vilket hon inte gör pga synnerverna osv... men, kanske earl? Eller snakebites som jag ville ha för ett tag sen, så man kan byta lite hit och dit (A) samtidigt vill jag inte förstöra den enda saken jag är nöjd med på mig själv så... DILEMMA :P haha. Och jag vet, de flesta säger "inte fler" ... Men, nu ventilerade jag mest tankar, letar inte efter åsikter, om ni inte har förslag på vart jag ska ha alltså :P haha :) aja, keep on walking on the moon ;D <33

5 comments:

  1. Du missade inte så mycket på friluftsdagen, synd att det påverkade ditt betyg att du inte var där bara... Hoppas det löser sig i alla fall. Urch, regnigt och jävligt var det. Men aja xD

    Ååååh, piercings :3 De är nice. Ska bli kul att se vad du valde att göra sedan :D

    KRAM

    ReplyDelete
  2. haha det är lugnt jag är dålig på att kommentera själv så :P
    men jaa du måste komma nån dag!! gör det snart! du vet ju när vi har dans :p du behöver inte va nervös :D du kommer va super bra! massa kramar!

    ReplyDelete
  3. bra text, blev inspirerad faktist^^ låt? :D

    ReplyDelete
  4. Håller med Annie, du missade inget på friluftsdagen. Förutom regn, sarkasm och bristande laganda. xP

    KRAM

    ReplyDelete
  5. hahah, walking on the moon.. den är högt över molnen. BRA det med reggae bex;) <3 bury me i bilen

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .