Monday 4 May 2009

the storm settled


typ sjukt.


när jag hamnar i en deppig period som i senaste inlägget....så brukar det hålla i sig ett bra tag. jag var redo att vinka hejdå till alla glada dagar jag haft hittills... men... det gick över :S

jag klarade mig utan självskadning... och det som ockuperat min hjärna var inget jag oroade mig mer över sen..


så skönt.


träffade amanda i skolan idag :'D saknat den flickan sjukt mkt!! <3333


hade musik.. vi spelade get up stand up och otherside... sen hängde jag på naturkunskapen, sen lunch... o sen hem. är sjukt trött o ska nog sova en stund sen kanske ^^


har inte så mkt mer att säga... x) kort blogg men ville bara säga att jag mår fint så ingen får oroa sig!! OCH det finns en ny dikt eller nåt på min andra blogg :)


ha en fin fin dag :D


pusshej <3 :*


(slänger upp en gammal bild, bara för att!)

4 comments:

  1. Åh vad skönt! Blev orolig där ett tag! <3 *kramii~*

    ReplyDelete
  2. Awww, men tokfia! Du passar ju också i svart hår!!! O__O Kvinna, du är ju skapad för svart hår <3 Kramar i lass :3

    ReplyDelete
  3. Efter regn kommer solsken :) prata med mig nästa gång honeymotha <3

    ReplyDelete
  4. Lovely, lovely,lovely, Bexy! :D <3 När du är glad, är hela världen glad. :D

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .