Thursday 28 May 2009

There's a rat in the kitchen...what am I gonna do?

Wo-wo-woah yeah! Oh yeah, yeah!
....I'm gonna fix that rat, that's what I'm a gonna do. I'm gonna fix that rat.

haha UB40 <3 xD

jahapp... idag kändes ju sjukt nödvändig...
men början med igår:

var vaken hela natten, fy fy på bexbex (A) så det var bara att knarka kaffe på morgonen sen och ha nationella prov i matte och engelska ^^ tror iofs det gick ganska bra så det gjorde inte så mycket :P fick även utföra hjärt-lungräddning på en gummidocka ^^ så, kanske blir ett G i idrott i år iaf? :P haha

sen åkte jag hem, träffade Victor på bussen :) det var nice :)

väl hemma... loggade jag in på msn en stund osv, som vanligt men kände sen att jag behövde sova, så jag somnad i soffan... tror jag sov typ 4 timmar eller nåt :O vaknade 7 igen iaf och var lite social. Åt. diskuterade arvika festivalen som blir ist för metaltown ^_^ o lite sådär... blev msn o så sen och vid 22:15 typ bestämde jag mig för att gå och lägga mig... så jag gick upp och somnade lite efter halv... vaknade dock vid halv 1 igen T___T och tänkte "yay, nu är jag väl vaken hela natten då" men tydligen somnade jag om innan 2 (hade fått sms då och inte märkt det så...så mycket vet jag :P) väcktes sen vid 6 men pallade inte matte så jag sov till 8 och skulle ta 10:05 bussen in till vvik för att ha musik :) segade mig massa och trodde jag skulle missa bussen men jag hann... med typ liiite yoghurt i magen... för frukosten glömde jag ju och sen fanns det inte tid för det. hade med mig kex i väskan dock :P men iaf!!
kom in till stan lite innan 11 och började gå mot järnet, ser dock en josie och en elin sitta precis i svängen mellan bangatan o storgatan så jag går dit... och det ligger en död katt i en vattenpöl typ... påkörd förmodligen då ena ögat ploppat ut.... första tanken i mitt rubbade huvud var "oh. b0g-bild" men ah. är okänslig när det gäller sånt liksom... hursomhelst hade dom ringt polisen och blivit tillsagda att vänta där, så jag väntade med dem... tiden gick och sen hade det gått över 1 timme sen de ringde så dom skulle dra på lunch o ja sa att ja skulle till järnet för att ha musik... men då sa elin "du har ingen musik idag" ... o så blablabla. slutade med att jag smsade olov som sa att det stämde för han skulle ha 3orna för malin var sjuk...
så jag blev sådär lagom glad... åkt in helt i onödan liksom.... och fick smsa runt till musikarna.... tjoho va roligt. blev sen ta 12:30 bussen hem iaf, där jag fick sällskap av annie och emelie till brandstationen ^^ haha. man skrattar hejdlöst med dom där alltså xD kul kul :D

sitter nu hemma då och tråkar. har fått i mig min frukost och väntar på att pappa ska vakna så han kan hjälpa mig med samhällsarbetet... kan iofs ta och kolla på svenskan tills dess... (Y)

yaya, så kul kan man ha.

och jag som hade klänning och allt idag >:O

haha :P

(ursäkta textmassan, orkar inte dela upp skiten haha)

1 comment:

  1. hånglade du med dockan? du är knäpp. hör av dig vännen <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .