Sunday 31 May 2009

"jag bara bloggar lite..."

alltså.
kan vara glad, hur glad som helst i princip, läser om och om igen och leendet blir bara större. sen klickar man på den där länken. läser det där. börjar undra... och sen är man in hell igen. och det går runt sådär. HELA TIDEN.
jag orkar inte.
tala klarspråk, snälla, så jag vet vad det är som gäller...
*tvingar bort tankarna*
Amanda kom hit igår och vi hade det asmysigt :D
..lyssnade musik och spelade lite, peppade som as inför depeche o korn i sommar :D seen åkte vi in till gby en sväng o köpte godis ^^ mohahah, sen hem igen.... åt curry oooch sen softade vi med fiiilm ^^ och vi var ute på promenad med vovven :D mys ^^
var iaf askul och det blir "fina" bilder xD haha. flumbarn ftw :D
så puss på igår och idag (vi sov, åt frukost o kollade på gremlins ^^)
imorn blir det studion med henne :) ska bli nice. hoppas bara vi fattar vad vi ska göra 8-) heheh
hm... i övrigt kommer veckan inte innehålla så himla mkt vad jag vet.
MÅSTE FÅ KLART mina arbeten så jag kanske får skjuta upp på socialt umgänge tills det är lov... är pank också iom biljettköpet... måste ha fram pengar för kängorna... och massa sånt där :S inte bra... skiiiiit.
nästa helg kommer bestå av musikrep, dock inte med bandet (fick veta det här i fredags, so..sorry guys :( blä) eftersom vi ska ha uppspelning på
MÅNDAG (8:e) KL 19:00 I DANSSALEN PÅ ÖSTRA AKADEMIN / JÄRNET.
kom dit :)
10e verkar det bli fest med "pack" (vet att det inte är pack egentligen men nu kallas dom så ^^) och det är niiice :D sen får jag försöka spara alla pengar jag får tag i...
juli blir fullspäckat. inte mig emot...
...sen har man fått för sig att man ska till linköping också...snart...?
det som gäller i sommar då är alltså:
Linköping ?????
Arvika 2009
Hälsa på across Sweden ^^
Öland - Löttorp v30 <3
Pride (??)
England 12-19 september :') <333
...i typ den ordningen...
sen ska man hinna med att vara social, bada, fixa en massa hemma (för pengarna) ... spela med bandet? :S herregud.
blir trött av bara tanken ._.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .