Sunday 17 May 2009

Tobbes 18års fest o sådär ;D

AHHHH va kuuuuuul de va!!!!!! :D

åkte till Kim igår. va där en timma typ.. sen dissa han allt va socialt umgänge heter så ja skulle då ta mig från brevik till tobbe. själv. utan att hitta... yay. (Y)
stannade till o satt på en bänk vid vattnet föör... ja hade nog rejält med feber o va ganska disorienterad... 8-) sen nästa grej ja minns är en idiot som tutar på mig så ja vänder mig om o sen gör en puss genom bilrutan... äckelsvin.! iaf, sen va ja visst helt plötsligt vid Järnet, på bänken där o försökte få tag i mamma så hon kunde hämta mig... men ingen svarade... som tur va så va Olov utanför skolan o meka med bilen... så han släppte in mig så jag kunde vila ett tag när jag förklarat läget... ringde Kevin som va snäll o kom o mötte/hämtade mig ... och sen fick jag tag i mamma men ville inte åka hem då. var ganska borta fortfarande men tänkte att det nog skulle bli bra sen. Tobbe fick sin käpp som var riktigt populär o de va en allmänt awesome kväll :D så tack till alla som var där :* även om ni inte läser det här x) haha ^^

mamma hämtade mig sen iaf o så... somnade inte förrän strax innan 3 o skulle upp vid 8 idag ^^ repa inför onsdag! det gick iaf bra och det ska bli kul att va på bryggaren en massa nu i veckan :D

torsdag-fredag tillägnar jag skolarbete o helgen blir bandig o gamlebyig hoppas ja på :)

men iaf, ska återgå till mina smöriga popcorn o msn nu! ^^ pusshej! ;*

2 comments:

  1. Gud vilken nervskakande berättelse! Du är med om mycket du :P SÅ skönt att det löste sig i alla fall! <3

    ReplyDelete
  2. Hur kommer det sig att du råkar ut för så mycket hela tiden? :S Stackars Bex!! Krya på dig!!

    Kramar

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .