Sunday 24 May 2009

Mötet med Lund-kvinnan och en allmänt pissig känsla.

Lovade ju fler detaljer efter dagens möte, men vet inte riktigt vad jag ska säga...
Det handlar om att jobba med gymnasieungdomar i samband med mobbning, både fysisk och psykisk. Tror det handlar om att jag ska skriva utifrån en mobbad tjejs perspektiv, och får förmodligen ta ungdomarnas egna historier som hjälp, eller något sånt. Ska även hitta musik som passar in bra. Ska kolla upp mer exakt vad det är hon vill... Men om allt går som det är tänkt nu så blir det även en 3-dagars helg i Augusti då jag ska följa med dem någonstans och jobba med dem. Får även betalt, men det har inte diskuterats än. och rese och boendekostnader står hon för. Så... Shit typ :S föreställningen ledde till ett jobb. GAH!
känns....sjukt. men bra :D

Handlade lite på Coop med mamma och pappa sen iaf, och det blir Gambas Pil Pil för min del idag. älskade spanska mat <3 köpte dock godis med ... fy på mig (A)

sitter inne på msn nu, och ska spela lite gitarr strax tror jag. ska spela in Amandas låt imorn, så det kan vara bra ifall jag kan den xD <3




... the rotten feeling inside is because of what I just wrote to you. I know I can't help how I feel, but I hate hurting you like I just did. I'm sorry I'm not able to stay in what we have. What we had. And I hope we can still be friends, because you are wonderful. And you made my life easier to live. Thank you for the time we shared, but it's time to move on. xx

...en del av mig kommer sakna det vi hade. Men det funkar inte, förlåt.

2 comments:

  1. ...vad har hänt?
    Skitkul med jobbet! Hoppas det leder till något bra och kul! :D

    Kram

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .