Tuesday 26 May 2009

sömn <3

Idag... har jaga mest sovit x)
Nämen, sömn har varit en bristvara på senaste, så jag kom hem igår (berättar snart om gårdagen) och var helt slut... Så jag åt, och sen gick jag och la mig och somnade vid halv 9 ... vaknade sen för att gå upp o så vid halv 7, men mamma sa att omskrivningen i nationella i engelska var imorn (och matten med) så jag kunde stanna hemma och sova ut :) vilket jag gjorde... till 12 ^^ så, fick 15,5 h sömn. GÖTT!

Igår då..!!
Hade musik, där jag inte fick göra nåt eftersom vi delat upp de olika låtarna vi ska spela upp (8e juni om nån vill komma dit ^^) och den vi övade igår är jag inte med på ^^ så.. ahh.. satt mest och snackade med Amanda, som egentligen skulle sjunga xD men.. ja (A) sen övade vi några st lite grann på Otherside... :P fast alla kan den typ nu x) på den blir det trummor och stämma för min del :D yaay ^^

sen iaf blev det studion för mig hela dagen :D med Manda <3 hade askul och jag skulle kunna bo i en studio <3 :'D SÅÅÅÅÅÅÅÅ KUUUUUUUUUL!!!!!!!!! när låten är klar hamnar den på min myspace ^^ I'll let you know :)

finns bilder på bdb för övrigt :P

uhm... sen var det sambatågsövning.. inte det roligaste jag gjort direkt och... inte helt lätt heller, men det blir nog bra... om folket kan hålla takten iaf... 8-)

kom inte hem förrän 18 typ... och det blev äta, kolla bdb och vara tråkig på msn en liten stund... sen skulle jag se solsting och snesprång.. såndär underbar svensk buskis, men jag somnade i soffan några minuter och bestämde mig sen för att gå och lägga mig xD

now you know ^^


btw, några har undrat vad som hänt... och jag säger som så att jag är singel nu.

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .