Friday 15 May 2009

Så mkt som ska få plats i bloggen så jag vet inte vad jag ska skriva som rubrik!! XD

Stockholm:

Bussen svängde in i Björnsholm och plockade upp mig, hördes ett antal "Bexyy!!"n från lite...här och var xD satt iaf med Amanda och vi kollade på film :) "The Uninvited" SÅ HIMLA BRA >_< gah.! :D sen typ... minns jag inte riktigt men helt plötsligt var vi framme vid Naturhi....zzzzz...iska och... hade lite kul, och sen väääldigt tråkigt. Fast sen satt vi ute och såg nån vi var ganska säkra på var känd men vi kom inte på vem det var isf :P haha!
sen blev det träffa kusinen ^^ John. aslänge sen! haha, han hade inte ändrats utan passade på att reta mig ^^ men, vad har man annars kusiner till :P haha.. kevin o sten-o o han kom ganska bra överens, på ett sånt där dissa varann hela tiden sätt :D hahah. ja o amanda va typ irriterade på allt dock så ahh, vi va lite off. men så e de ibland.. spec när vissa inte kan lugna ner sig x) men men... sen efter ett antal sms så fick jag ÄNTLIGEN träffa Balzary :D !!!!! åh. det var kul! äntligen nån som man kan snacka Chili Peppers o John med, PÅ RIKTIGT!!!! längtar redan till sommaren :) blir rejält med sånt då, enligt mig :P haha. Han guidade mig till RHCPiga saker :D och jag köpte en awesome flagga :D wiiiii! ^^ sen blev det musikaldags och som tur var hade vi biljetter över så vi "övertalade" Bengan om att Balzary skulle få hänga med (A) så det blev så :D och det var nice! ^^ sen fick vi säga hejdå :( buhu...men vi ses snart igen :)

Buddy Holly var nice, vet inte riktigt vad jag ska säga om den xD typ, se den! :O :)

allmänt nice resa till sthlm (som jag hatat innan) :D:D

LALALA.

idaaaaag:
bara upp o hoppa, o klä sig färgglatt (rosa o lila typ. ohyes, the peruk is on!) o dra sig till skolan. musik. ont i fingrarna. solbränd på ryggen + axeln + armen (spelade gitarr i 3 timmar ute typ....) fick skriva låtar idag.. hehe våran (min o fias) hette "född i farstun" sen fick vi tonsätta en asjobbig/svår/lång text. men den bev lite nice... typ... lite.. vene. konstigt men de lät iaf xD hahaha

e astrött nu o ska typ.. vila upp mig. helgen är fylld nämligen... imorn ska vi fira tobbe, grill o häng vid lysingsbadet... (Y) sen... ehh... ska jag repa hela söndagen O_O kommer dö.

smsa gärna :D så jag får små lyckopiller att klara mig på ;) hihi

men aja, vet inte vart usb grejen är just nu, så jag modifierar inlägget sen med bilder :) pusshej! :*

1 comment:

  1. Åh, låter som en kul resa :3 Och vi måste träffas snaaaaart! Jag får ju Bexyabstinens xD *kliar mig frenetiskt på armen* Ååååh, din lila peruuuk <3<3<3 Fin e den!

    Kram

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .