Monday 11 May 2009

Jag vill vara....luft? ;)

Febrig har man varit åså...
Helgen var mysig tills jag fick 38.4 :/

Mina ben krampade massor igår så jag kunde typ inte gå... 8-)
va liiite bättre idag men blev Johnny vid trummorna och Bex&Manda vid micarna... inte mig emot men ahh...

Sen blev det hänka dansare till danssalen och läsa upp storyn samt prova kläder och sådär. (Y)

lunch....

sen hänga med Johanna på gräset ett tag. riktigt mysigt. behövdes.

seeen buss hem... och sen slappa :O

känner mig dock sjukare nu och det typ suger.. >_<

dagar framöver:

tisdag: engelska + prata med Love ev?
onsdag: ledig, PLUGGA SAMHÄLL SOM BARA DEN! pappa SKA hjälpa ^^
torsdag: sthlm med klassen :D <33 dessutom förmodligen träffa Balzary, Jocke och John en sväng... blir annars naturhi..zzzz....iska, gå på stan o musikal ^^
fredag: ledig pga sen hemkomst men blir skola för min del ändå. musika med amanda / vara med dansare.
lördag: fira tobbe som fyller 18 med grill o häng :) ska bli kul!
söndag: repa med dansare...
måndag: samma.

seeen vet ja inte direkt :O

men men, de blir nog bra...

väntar nu på att min sparris ska bli kokt :') I LÖÖÖV SPARRIS <3 haha (A) gottigott!

så... ja, ja e tråkig o uppdaterar inget längre...mene...så e de ^^ sry typ.

btw, skulle va intressant o veta vilka som läser.. så kommentera gärna (A)

bajbaj :*

3 comments:

  1. Eftersom du var intresserad och se vem som läser kan jag slänga in ett inlägg^^

    Najs med stockholmsresan, låter rätt skönt. Hoppas febern blir bättre du:/ verkligen drygt med sjukdom:/

    Sparris, Sparris, Sparris^^ Har du testat färska sparrisknoppar någongång, stekta?:P annars får jag bjuda på det vid tillfälle^^
    /EmIlLL

    ReplyDelete
  2. Åh SPARRIS <3!!!!! SÅ GOTT! Speciellt vit 8)

    Ska du då aldrig bli frisk? Människa ;P

    bamsekram

    ReplyDelete
  3. Vad ska ni se i Stockholm? :) My fair lady? Den har jag redan sett, na na na na na na! ;)

    Krya på dig!! Saknar dig. Kram!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .