Wednesday 13 May 2009

varför kan jag inte bara få en permobil på en gång istället??

... okey, överdrivet.

men missade np i matte idag pga att min rygg gjorde så ont att jag mådde illa + att mina ben krampar så fort jag försöker använda dom... samma med armarna nu... ryggen är.... bättre men, fattar ingenting :S när jag blev riktigt febrig den där natten så hade sjukt ont i ryggen, o benen o allt... måste väl va de som håller i sig eller nåt :/ usch...

stockholm med klassen imorn :'D woho! <33
kevin försöker övertala mig att kidnappa någon där xD haha

mjamjamjamjaaaaauuuu :O MJA-MJAAAAU! >:O MJAMJAMJAMJAMJAMJAAAUUUU! :@

:D haha!

...inte pratat med kim sen i söndags ._. and it's onsdag idag... :( blä.
han fyllde år igår med... så grattis på det! ^_^

är typ hungrig...åh, jag lagade mat igår :D det var kul och dt blev gottigott :D curry-kyckling + pasta ^^ mmmm.... maaat! :'(

lalala.

vet inte riktigt vad jag har att säga xD hahah.

aja, tråkig blogg för jag är tråkig och har tråkigt... så... hejdååååååååååååååååååååå

4 comments:

  1. nee inte tråkig blogg! löööv it :D hoppas ni får de skoj i stockholm! du kan kidnappa med mig :D <3

    ReplyDelete
  2. Du kanske har svininfluensan!!! :O xD

    ReplyDelete
  3. <3 mjau?
    haha, du skriver kul. ha KUL nu!

    ReplyDelete
  4. vad dåligt ordförråd jag verkade ha i den kommentaren.. (?) jag är nyvaken.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .