Monday 2 November 2009

and it still echoes in my head...

... jag har helt ärligt inte orkat uppdatera. det har varit för mycket, för jobbigt, och då skjuter jag alltid upp saker.

men nu när jag ändå ligger i min säng överdoserad på c-vitaminer med feber och knarkar honungshalstabletter tänkte jag ta mig tid och skriva.

ibland skriver jag för eran skull... det märks, för inläggen blir tråkiga och proppade med äckelfakta som ingen egentligen bryr sig om.

när jag skriver för min skull...
så är det mer personligt. att verkligen skriva av sig liksom.
bearbeta det som kan bearbetas på det sättet.

where do I start?

att skriva om Olov gör för ont, faktiskt. Men, han har slutat. Det suger, och musiken lockar inte alls som förr. Klart jag ska ge Feffe en chans, men... det känns inte bra. inte alls.
Hans konsert var sjukt fin. har hela filmad.
Sen kom tårarna, helt sjukt. Får tårar i ögonen av att ens tänka på det.
Han glöms aldrig, och det kommer inte finnas nån bättre lärare. ever.

sen...var det lov?

jag vet inte ens vad jag gjorde på helgen...
måndag - tisdag åkte jag och amanda till linköping iaf :)
vi var bebisvakt, och åt god mat, kollade på film o åt godis ^^ med hennes syster :D
medan största systern och hennes gubbe (höhö) var ute och åt middag :)
sen gick vi på stan på tisdagen. det var nice :)
hah, sjukt nog så var balzary i linköping då med o_O
vi sågs inte dock ^^

uhm... i onsdags skulle ronny kommit hit, men vi sköt upp det en dag, så jag försökte plugga. dock deppade jag sönder rejält och matstrejkade och hade mig... så det blev inte mycket gjort den dagen alltså.
på torsdagen kom ronny hit iaf :D asmysigt ^^
vi kollade på film som vanligt och tog det bara lugnt. :)
han åkte hem på torsdagen...
och... hm. det känns som att det hände nåt mer då? gah. jag minns verkligen inte ._.
på fredagen skulle jag försöka plugga igen.. det sket sig. såklart.

och sen brakade helvetet lös. orka. tänker inte ta det nu ändå.
lördagen började på ett riktigt skitsätt.
och jag skippade ankarsrum.
halloweenfest på kvällen sen iaf :)
först hos annie ^^ det var soft :D
o sen på markör.
det blev mycket spring då, och jag, julle och linn hamnade på stan tillslut på johan & co's order xD haha.
uhm.. ja, sen fick mamma komma o leka taxi.
o sen hem.
vaknade igår och kände mig inte alls frisk. vilket jag inte var heller... så det blev inte direkt så mkt firande av pappa, men han fick paket iaf ...
låg i sängen hela dagen o kollade L Word o sådär.

... idag har jag kollat på The Mask och överdoserat mig på c-vitaminer... ^^ vet inte än om jag kommer till skolan imorn, men jag måste väl mer eller mindre. fy sjutton för att vara sjuk.
missar så himla mycket.

just det. kom på vad jag gjorde första helgen... xD
det var ut i alla världar konferens då!
det var nice, faktiskt ^^

aja.
får se om det blir nåt fest/häng/idunnomennåtiaf grej på fredag kanske..
lördag skulle varit dagen att fira mig som faktiskt blir 18, men icke.
det blir inget.
och som sagt, jag orkar inte gå in på det för man får ju bara skit för saker man skriver nu för tiden ändå.....
söndag är min äckliga födelsedag och jag skulle inte kunna bry mig mindre ärligt talat.
tvingat släktkalas då typ. woho.
aja.

den 13e är det iaf utgång på club freakshow i gbg som gäller ^^
och på lördagen kanske man träffar carl där .. :O får se ^^
kommer hem på söndagen iaf, och sen är det bara att invänta onsdagen då jag o pappa drar till norrköping så jag kan gadda mig. finally ;D

... yees. okey, blev mest fakta nu igen men förlåt då >_<
hm.

filmtips: orphan
oväntad. och den var bra :o
se den ^^

... bajbaj läsare. :*

1 comment:

  1. Hörde att du var i Linköping samtidigt som oss ^^ Fin stad det där ^^

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .