Monday 30 November 2009

just det ja... bloggen...

torsdagen...
hemskaste bussresan på länge.
så sjukt mycket ångest.
kom iaf in till musiken o vi var så några så det gick bra... kändes skönt att få göra ljud. typ.

fredagen och resten av helgen spenderades hos amanda <3
det var bara soft chill mys och precis vad vi behövde.

gick i skolan idag.
hela dagen.
en måndag.
det var länge sen sist...
det var otroligt jobbigt.
känns just nu som att jag verkligen inte orkar...

men vi får se.
jag tar det lugnt, känner efter och försöker låta bli att känna all press jag VET finns där.

torsdag.
då ska det snackas.

KBT är nåt jag är intresserad av.
får se vad dom säger...

jag orkar bara inte med allt runtomkring.
jag bryr mig för mycket.
om man nu kan det, egentligen...

hur som helst...
folk gör dumma val.
oerhört dumma val.
och folk beter sig som kompletta idioter.

det är väl inte nyheter direkt...
men när det börjar påverka alla, samtidigt.
då märks det.
då går man under.

även om man egentligen har tillräckligt att tänka på när det gäller en själv.
blä på det bara.

when will it ever stop? :/

3 comments:

  1. yoo.. interesting thread :)

    ReplyDelete
  2. по моему мнению: бесподобно! а82ч

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .