Monday 9 November 2009

vuxenvärlden...

...börjar med paranoida tankar om svininfluensa
...sjuklingbex i en säng med en dator och lite böcker
...the will to death albumet på behaglig volym
...en kurrande mage
...en systerdotter som förmodligen har baconfebern
...halvpajade gbg planer
...saknad
...msn

helgen var helt proppad av en massa skoj.
och mindre skoj.

men jag ska skriva lite mer utförligt senare, insåg nu att jag måste äta så jag bloggar sen. alltså är det här inlägget ganska onödigt... och jag vet att jag säkert kommer glömma att skriva sen...

den som lever får se.
den som njure får höra.
haha.

ok, den var dålig. sorry :P
<333 puss

1 comment:

  1. Haha, stämmer. Gul tröja och du fick en smärre chock när du såg att jag hade en nästan likadan mobil som du. :)

    Saknar dig med!
    Haha, jag bloggar mest för att skriva av mig, inte så intressant att läsa alla gånger. :P

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .