Wednesday 25 November 2009

thickening the air I'm breathing

totalt förstörd dygnsrytm.
somnade mellan 7, 7:30 imorse...
sov till halv 4 typ...
och jag är rätt trött nu så jag kommer nog kunna sova i natt.
vaknade flera gånger av vibrationer o sådär...
4 sms o ett missat samtal väntade när jag vaknade till ordentligt.

satt uppe hela natten och pratade med folk.
om religion faktiskt.
djupa konversationer...
det var skönt.
har saknat sånt intellektuellt stimulerande msn-snack.

idag...
idag är en bra dag.
det är inte bra, men det är bättre.
och jag känner att jag behöver komma ut härifrån nu.
eller ja, imorn.

men jag vill inte komma från isolering i några dagar till en fullspäckad dag, så jag ska gå på musiken. det känns som att det är minst prestationskrav där.
och det ger mig förmiddagen att verkligen hitta kraften att orka.

dom ringde från unga vuxna idag...
har en tid där nästa torsdag vid klockan 15.
känns skönt att det gick så pass fort ändå.

behöver fundera lite på vad jag vill nu bara.

borde nästan skriva ner det jag behöver ta upp, så jag inte glömmer något.
för den här gången är det på riktigt.
jag går inte dit för att få hjälp att sopa saker under mattan.
det ska bort ur mitt system.

jag kan inte fortsätta såhär.

hur som helst ska jag träffa Ronny efter skolan och sen blir helgen min och Amandas.

jag känner fortfarande ångestkänslor hela tiden men...
dom tynger inte lika mycket som innan.

jag säger inte att jag mår bra nu, jag säger bara att det här är en bra dag.
i jämförelse liksom.

2 comments:

. . . . .Followers. . . . .