Sunday 22 November 2009

update....

fy sjutton säger jag bara :o
mådde verkligen inte bra när jag bloggade sist, och det oroade folk, vilket jag ber om ursäkt för.
men det är väl bättre att jag är ärlig, inser vad som behöver göras och får hjälp än att jag lider i tystnad..?...

det är bättre nu iaf.
i måndags var jag inte i skolan... och... jag minns inte ens varför :S men jag var förmodligen sjuk.
tisdagen blev det prov o sådär vilket gick bra... svenskan var kul den dagen med ^^
i onsdags blev det norrköping, och jag kom hem med en tatuering ^^ yaay!
älskar den. den är delen av mig jag älskar mest t.o.m ^^ haha :)
i torsdags... hade vi musik! vi spelade mr crowley, som är svår att spela så .. ah, det gick sådär...
i fredags spelade jag och amanda på viktorias minnesstund i st petri kyrkan... känslosamt.
önskar jag hade fått träffa den tjejen.. monsoon kommer jag alltid förknippa henne med nu. vila i frid. <3

sen hade jag även sånglektion den dagen, vilket var skitkul. redan plockat upp tips och grejer så.. fredagar ser jag fram emot massor nu :D
efter det umgicks det nya bandet ett tag hos tobbe ^^ det var nice, och jag tror det kan bli riktigt bra alltså! ^^
tog 18:45 bussen hem...
som ronny hoppade på också ^^

igår skulle man ju dragit till skolan men jag pallade verkligen inte så jag...gjorde inte det helt enkelt. får säkert en massa skit för det men jag orkar inte ens bry mig längre...

på kvällen blev det iaf lighthouse dom jag inte gått på på väldigt länge... insåg ganska snart varför när jag kom dit... jag passar inte in. skiter i om folk säger att det inte är så, om man inte känner sig hemma nånstans så gör man inte det. punkt.

blev sen film hos esther... a walk to remember.
tycker verkligen inte om känslosamma filmer. usch.
men den är riktigt bra.
dock tänker jag inte se den igen.

anyway...
idag har jag bara slappat.
sov ut och har legat i sängen och bara... varit.
kollat på L Word ofc :)
och lyssnat/lyssnar på musik..
flyleaf är nya upptäckten ^^
cassie, sjukt bra låt. verkligen.

tatueringen kliar o ser ganska gross ut :(
måste plugga matte nu, prov imorn T___T usch.

aja, tråkig blogg.. men kan inte göra mycket åt saken... har inte mycket djupa funderingar längre, ah, förutom när jag mår dåligt då, men det är bara obehagligt att läsa då.

so.. byebye.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .