Monday 7 November 2011

In Your Room

MWAHAHAHAH!

Eller?

Nädå.
Jag sitter i älsklings rum, själv. Han är på jobbet, stackarn ;)
Har fått upp dvder med saker på när han är liten, ska sitta och dö av all söthet snart tänkte jag :)
Skulle bara passa på att blogga lite. Lite mer ordentligt än igår... :P

Har ungefär 6 timmar kvar som tonåring... Känns weird.
Fyller jag verkligen 20? ... Shit.

Har iaf haft det sjukt mysigt här hittills, kollat på film och spelat och bara... varit. <3

Imorgon ska vi in till stan iaf... Ska se om jag hittar något trevligt att slösa pengar på.

Vet inte när jag åker hem än heller... Helst vill jag inte åka alls... Bleh. Inget jag ska tänka på just nu i alla fall.

Mamma och pappa är tillbaks från Estland, så det finns ju människor i Björnsholm igen xD om jag nu skulle lyckas få mig själv utslängd härifrån :D

Förkylningen har i alla fall blivit bättre... Fortfarande snuvig och sådär, och lite hostig... Men det värsta är över.
Har dock smittat min bättre hälft, vilket känns sådär lagom kul :(

Dumma mig.

Aaaanyhow... Ska återgå till ensamheten i ett rum som inte är mitt.

Dessutom går mina tankar till de som stod Annie och Viki närmast, jag vet inte vad jag ska säga än... Det kom som en chock, och det gör ont. Men jag var inte en del av deras liv på det sättet många andra var, så jag håller mig i bakgrunden en aning. Hoppas ni har hittat ro nu, flickor. Glömmer er aldrig.
Love, Kexet.

Får se om jag skriver mer här medan jag är i huvudstaden.... myes.
That's all folks...

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .